کد مطلب: 

200930

وزیر ارتباطات: هیچ جریانی حق تجسس در رای شهروندان را ندارد

وزیر ارتباطات و فناوری ارتباطات از اعتماد دوباره مردم استان های کشور به ویژه شهروندان خوزستانی به حجت الاسلام روحانی تشکر و قدردانی کرد و گفت: هیچ جریانی حق تجسس در رای شهروندان را ندارد.
وزیر ارتباطات: هیچ جریانی حق تجسس در رای شهروندان را ندارد

به گزارش سیتنا به نقل از ایرنا، محمود واعظی روز پنجشنبه در سفر به منطقه آزاد اروند و آیین امضای چند تفاهم نامه همکاری، تأکید کرد: از سوی دولت یازدهم و دکتر روحانی باید قدردان مردم فهیم استان خوزستان باشیم، زیرا مردم این استان با همه مشکلات خود نظیر ریزگردها، حضوری باشکوه در انتخابات داشتند.

وی اضافه کرد: مردم خوزستان مشکل بیکاری و معیشت دارند ولی در انتخابات آمدند و تصمیم عاقلانه گرفته و با آن به صورت کاسبکارانه برخورد نکردند، باید بگوییم که مردم کشور حضور آگاهانه و مشارکت حداکثری پای صندوق های رأی را به نمایش گذاشتند.

واعظی اضافه کرد: امروز روز همکاری و رفاقت است و مهم نیست مردم به چه کسی رأی دادند، هیچ فرد یا جریانی نیز حق تجسس در رأی شهروندان را ندارد و این حق شهروندی است.

عضو هیات دولت در بخش دیگری از سخنانش تصریح کرد: مهم برای ما این نیست که به چه کسی رأی داده اند و آن چیزی که از اهمیت بالایی برخوردار است لبیک مردم به امر مقام معظم رهبری هست.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات تاکید کرد: به طور قطع اگر مردم می دانستند که از ساعت ۲۴ به بعد، رای گیری تمدید نمی شود، زودتر آمده و میزان مشارکت نیز بالاتر می رفت.

وی با ابراز خوشحالی از حضور در آبادان و خرمشهر در روزهایی که جزو ایام الله است، ادامه داد: با حضور در این خطه، حال و هوای فداکاری ها، ایثارگری ها و جانفشانی هایی که بهترین فرزندان این مرز و بوم داشتند را دوباره تداعی می کنیم.

واعظی ادامه داد: از فرصت استفاده کرده و به همه رزمندگان دفاع مقدس، فرماندهان سپاه و بسیج، ارتش و تمامی کسانی که برای عزت امروز ما در آن دوران بهترین سرمایه خود که خون و جانشان بوده را تقدیم نظام و اسلام کردند، سلام و درود می فرستم.

وی گفت: اگر این ایثارگری ها و فداکاری ها نبود امروز جایگاه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران این نبود و برای همیشه به شهدا، ایثارگران و رزمندگان چه نسل امروز و یا آینده بدهکار هستیم.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در بخش پایانی سخنانش با تبیین نگاه ویژه دولت یازدهم به توسعه و پیشرفت خوزستان، گفت: دولت طی سه سال و ۹ ماه گذشته نگاه ویژه ای به خوزستان داشت و در این سفر پروژه هایی که در آبادان، خرمشهر و اهواز افتتاح می شود حدود ۲۰۶ میلیارد تومان و در بخش های مختلف است.

وی گفت: مجموع پروژه های دیگری که تاکنون به بهره برداری رسیده ۹۵۵ میلیارد تومان سرمایه گذاری در سه اپراتور همراه اول، ایرانسل، رایتل در کنار شرکت مخابرات ایران، سازمان فناوری اطلاعات و شرکت زیرساخت است.

وی اضافه کرد: تاکنون ۷۱ شهر کشور از سوی اپراتورهای همراه اول و ایرانسل از نسل سوم و چهارم ارتباطی برخوردار هستند و همچنین دو هزار و ۳۸۱ روستا نیز دارای امکانات زیرساختی اینترنت شده است.

به گزارش ایرنا در این آیین تفاهم نامه همکاری ' توسعه فیبر نوری در منطقه بریم آبادان، تفاهم نامه تاسیس دانشگاه علمی کاربردی در منطقه آزاد اروند و تفاهم نامه هوشمندسازی مدارس منطقه آزاد اروند امضا شد.

محمود واعظی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات روز پنجشنبه به منظور افتتاح چند طرح مخابراتی و فناوری اطلاعات در استان خوزستان وارد فرودگاه آبادان شد.

به مناسبت سالروز گرامیداشت حماسه سوم خرداد سالروز آزادی خرمشهر، فاز نخست طرح کشوری واگذاری فیبر نوری منازل (FTTH) در منطقه آزاد اروند رونمایی شد.

افتتاح پنجمین مرکز تبادل ترافیک دیتا در اهواز و مرکز پنجم ارتباطات بین اللملل اینترنت کشور در این شهر از برنامه های واعظی در سفر به خوزستان است.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2017-05-25 20:50

دیدگاه‌ها

تصویر خرمشهری
ای کاش یکی از حرف هاتون راست بود ولی نیست!
ارسال شده توسط خرمشهری در 05 خرداد 96 - 17:24

افزودن دیدگاه جدید