کد مطلب: 

193760

آگهی شرم آور سایت دیوار: به یک خانم جوان بدون همسر نیازمندیم!

در یکی از تبلیغات شرم آور سایت دیوار آمده است که به یک خانم جوان بدون همسر برای مسافرت با کامیون به خارج از کشور نیازمندیم.
آگهی شرم آور سایت دیوار: به یک خانم جوان بدون همسر نیازمندیم!

به گزارش سیتنا، سایت شهدای ایران نوشت: قدیم ترها مردم برای تبلیغات چشمشان به رادیو و تلویزیون و روزنامه ها بود و در پاره ای مواقع از تبلیغات میدانی به سراغ کار و زندگی می رفتند اما این روزها رشد تکنولوژی سبب شده است که تبلیغات هم سر از رسانه ها و سایت های مجازی در آورد.

این روزها مردم برای بسیاری از خرید و فروش های خود به سایت های مجازی پناه می برند، که سایت «دیوار» یکی از همین موارد است.

استخدام و کار یکی از مهمترین موضوعاتی است که توسط مردم در این سایت ها دنیال می شود اما عدم نظارت همین سایت بر محتوای تبلیغات و عدم نظارت جامع مسئولان مرتبط به این امر باعث شده است که عملا برخی از سوء استفاده کنندگان اقدام به نشر هر نوع تبلیغاتی و بهره برداری از مخاطبان بکنند.

در یکی از تبلیغات شرم آور این سایت آمده است که به یک خانم جوان بدون همسر برای مسافرت با کامیون به خارج از کشور نیازمندیم.

آگهی دهنده قید کرده است که وی همسر نداشته باشد، جوان باشد و محدودیتی برای رفتن به سفر هم نداشته باشد و در حد معمول هم آشپزی بلد باشد.

عنوان این آگهی صرفا همراهی این خانم با آقا در سفر است و تأکید بر مستقل بودن خانم برای همراهی کردن خود گویای میزان شرم آور بودن این آگهی است که نشان می دهد آگهی دهنده به دنبال چیست؟!

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 3.5 (8 رای)
سیتنا 5
2016-12-13 11:00

دیدگاه‌ها

تصویر محمدرضا
نمیدونم کجای اگهی این بنده خدا شرم اور است؟ قصد فریب داشته با خواسته کسی رو گول بزنه؟ شرایطش رو گفته هرکسی که همچین شرایطی رو داشت و خواست میتونه باهاش تماس بگیره. هر کس هم نخواست میتونه تماس نگیره. خیلی واضح و روشن اگهیشو داده. نه به من ربط داره نه به شما.
ارسال شده توسط محمدرضا در 05 فروردين 98 - 18:54
تصویر ساسان قلی پور
دم شما گرم دوستان.
ارسال شده توسط ساسان قلی پور در 26 تير 97 - 23:04
تصویر واقعا که!
کافر همه را به کیش خود پندارد! منفی گراها
ارسال شده توسط واقعا که! در 29 فروردين 96 - 03:55
تصویر as
به نظرتون باید توی متن آگهی قید میکرد که صیغه شرعی هم خونده میشه؟
ارسال شده توسط as در 24 آذر 95 - 16:53
تصویر milad
مشکلش چیه؟؟؟ بد خواسته کار ایجاد کنه و درامدزدایی بکه؟؟؟؟؟ نهایت ی صیغه هم جاری میکنند میشه شرعی انشاالله بعد چندی خدا بهون بچم میده
ارسال شده توسط milad در 24 آذر 95 - 10:40
تصویر علی آقا
از کجای آگهی فهمیدین که نمیخواد ازدواج بکنه و یا عقد موقت بکنه و یواشکی میخواد کار غیر شرعی بکنه؟ مگه راه حل شرعی و اسلامی برای این شرایط وجود نداره که اینقدر منفی بهش نگاه کردین؟
ارسال شده توسط علی آقا در 24 آذر 95 - 09:38
تصویر پاسخ
اصلا ازکجا معلوم متقاضی یک خانم نباشه. مگه راننده کامیون و اتوبوس خانم نداریم. جملات و لغات تحریک کننده احساسات و ترجمه متن آگهی به شکلی که خودت دوست داری نشون نمیده شما نبال چی هستی؟
ارسال شده توسط پاسخ در 24 آذر 95 - 09:03
تصویر سیدرضا بطحایی
منتقد محترم از کجا میدانند که متعاقب مذاکرات صیغه ای جاری نخواهد شد؟ وانگهی جلو این آگهیها رو که نمیشه گرفت. بره تو خیابون بگرده زن خیابونی پیدا کنه؟ انتقاد کردن ساده است. راه حل بدید.
ارسال شده توسط سیدرضا بطحایی در 24 آذر 95 - 08:30
تصویر sina
بسیار هم خوب کرده
ارسال شده توسط sina در 24 آذر 95 - 03:44
تصویر جواد
اینم ی جور اگهی هست!بنده خدا دوست داشته همسرش همکارش هم باشه تادر زندگی ش موفق ترباشه شما چقدددددر منفی هستید هرکی خواست انتخاب برتر داشته باشه باید منکوبش کنیدددددددد؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ارسال شده توسط جواد در 23 آذر 95 - 11:45

افزودن دیدگاه جدید