کد مطلب: 

193353

کارگاه آموزشی استارت آپ کسب و کار سبز در دانشگاه آزاد برگزار می شود

مشاور رییس سازمان و سرپرست دفتر پژوهش و فناوری های سازمان حفاظت محیط‌ زیست، اعلام کرد: کارگاه آموزشی استارت آپ کسب و کار سبز با ایجاد رسانه های محیط زیستی روزهای ١٣ و ١۵ آذر در دانشگاه آزاد واحد تهران شمال از ساعت ٩ الی ١٢ برگزار می شود.
کارگاه آموزشی استارت آپ کسب و کار سبز در دانشگاه آزاد برگزار می شود

به گزارش سیتنا، صدرالدین علیپور با بیان این مطلب گفت:  این دو کارگاه آماده سازی و آموزشی در زمینه رسانه‌های محیط زیستی و مشاغل سبز در روزهای 13 و 15 آذر در دانشگاه آزاد تهران شمال به نشانی بزرگراه بابایی غرب به شرق، خروجی حکیمیه، خیابان شهید صدوقی،بلوار وفادار، دانشگاه آزاد تهران شمال، دانشکده علوم انسانی و مدیریت، طبقه چهارم، سالن اجتماعات، از ساعت ٩ الی ١٢ برگزار می شود.

وی در تشریح برنامه کارگاه روز شنبه 13 آذر گفت:  کارگاه «مشاغل سبز» با تدریس دکتر زهرا جواهریان دکترای مدیریت محیط زیست و مدیرکل دفتر توسعه پایدار و اقتصاد محیط زیست سازمان حفاظت محیط زیست ، «استارت آپ چیست؟» با تدریس علی جعفری، «شیوه های نوین ارتباط با محیط زیست و مخاطب شناسی در فضای مجازی» با تدریس کیوان هوشمند فعال محیط زیست و مدیرمسئول سایت دیده بان حیات وحش و محیط زیست ایران برگزار می شود.

به گفته علیپور، در پایان دوره شرکت کنندگان در کارگاه ها و رویداد استارت آپ گواهینامه معتبر دریافت خواهند کرد.  

وی تاکید کرد: ثبت نام کنندگان در این کارگاههای آموزشی ، کارت ملی  را همراه خود داشته باشند.

سرپرست دفتر پژوهش و فناوری های سازمان حفاظت محیط‌ زیست افزود: برای استفاده از پارکینگ ، برادران به پارکینگ درب شمالی مراجعه و خواهران به درب جنوبی دانشگاه آزاد واحد تهران شمال مراجعه کنند.

گفتنی است، استارت آپ کسب و کار با ایجاد رسانه های محیط زیستی با همکاری سازمان حفاظت محیط زیست، معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران شمال و بانک تجارت با هدف کارآفرینی و توسعه رسانه های محیط زیستی از 17 الی 19 آذرماه با حضور نخبگان رشته های محیط زیست، گرافیک، کامپیوتر و ارتباطات برگزار می شود.

یکی از نکاتی که دغدغه علاقه مندان به استارت آپ هست، بحث ایده پردازی و یافتن یک ایده خوب است. چه ایده ای در رویداد استارت ویکند مطرح کنیم؟ در پاسخ باید گفت:
 
1- یکی از روشهای کشف فرصت در حوزه محیط زیست آن است که به مشکلات و نیازهای پاسخ داده نشده در این حوزه فکر کنید.
2- سایتها و مطالب مرتبط با مشاغل سبز و محیط زیست را مطالعه کنید تا ابعاد این حوزه آشنا شوید.
3- لیستی از نیازها و مشکلات تهیه کنید.
4- حالا زمان آن است، که به راه حل ها فکر کنید. چگونه می توان آن مشکلات رو حل کرد.
5- شما و تیم تان توان و تخصص در چه چیزی دارد؟
6- حالا زمان آن است که بصورت تیمی یا انفرادی میزان جذابیت و امکان پذیری ایده تان را بررسی کنید.
مشکل= فرصتی برای استارت آپ
 ایده= راه حل آن مشکل
 کارآفرینی=عملیاتی سازی ایده

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2016-12-03 13:39

افزودن دیدگاه جدید