کد مطلب: 

178480

حمله اینستاگرامی حمید رسایی به دو شخصیت نظام از فنلاند!

حمید رسایی نماینده مجلس و عضو جبهه پایداری که در ایام تعطیلات مجلس با ادعای تبلیغ دین اسلام به فنلاند سفر کرده است با انتشار پست‌هایی در اینستاگرامش نسبت به انتقادات از این سفر واکنش نشان داد.
حمله اینستاگرامی حمید رسایی به دو شخصیت نظام از فنلاند!

به گزارش سیتنا، ایلنا نوشت: رسایی از زمانی که از سال 71 به‌صورت جدی وارد عرصه سیاست شد؛  سفرهای خود را آغاز کرد و از آنجا که به زبان عربی نیز آشنایی دارد بیشتر این سفرها به کشورهای اوگاندا، لبنان، بلغارستان، فلیپین و پاکستان بوده است. اما او در سال‌های اخیر سفرهای خود را بیشتر به کشورهای اروپایی و امریکایی محدود کرده است. بعد از سفر به آلمان نیز قصد داشت در روزهای جام جهانی فوتبال با هزینه مجلس شورای اسلامی به بزریل سفر کند که با رسانه ای شدن موضوع ، این سفر منتفی شد.

صادق زیباکلام درباره این نماینده فعال مجلس و سفرهایش می‌گوید: "هیچ فردی نسبت به سفرهای وی بخیل و حسود نیست اما به‌نظر من؛ اگر رسایی متاعی در جهت تبلیغ اسلام و دین اسلام دارد بهتر بود آن را در کشور ارائه می‌کرد تا مردم بیشتر طرفدار وی شوند".

سیتنا اضافه می‌کند؛ در همین حال، رسایی به جای ارائه‌ی پاسخ مناسب به منتقدان سفرش به فنلاند، در دو پست اینستاگرامی نسبت به تحصیلات تکمیلی دکتر حسن روحانی و دوره آموزش زبان انگلسیی سید حسن خمینی مواردی را مطرح کرد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2015-07-09 03:16

دیدگاه‌ها

تصویر یوسفی
شما که کار تبلیغ بلد نیستی کارتون و مهارتتون تخریبه . این همه مبلغ در قم هست چرا شما می رید اروپا؟ برای کار تبلیغی چرا نرفتنید سیستان بلوچستان . در هوای گرم و سوزان قم فنلاند رو ترجیح دادید ؟ با پول کی رفتید اروپا؟ 15 سال سابقه تبلغ در خارج از کشور را دارید به کدوم زبان می تونید حرف بزنید ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ معلومه که چرا دلواپس هستید ؟ نکنه این همه زور زدید برید برزیل می خواستید دخترها رو توی استادیوم ارشاد کنید ؟؟؟؟؟؟؟حرومتون باشه این سفر با بیت المال ما که راضی نیستیم . مردم به شما رای دادند توی مجلس بخوابی یا عربده کشی کنی؟
ارسال شده توسط یوسفی در 18 تير 94 - 13:12

افزودن دیدگاه جدید