کد مطلب: 

173091
وزیر ارتباطات:

میزان رضایت از اینترنت همراه، بستگی به انتخاب نوع اپراتور دارد

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به گسترش محدوده و کیفیت اینترنت نسل سوم و چهارم گفت: میزان رضایت مشترکان اینترنت همراه بستگی به انتخاب نوع اپراتور دارد.
میزان رضایت از اینترنت همراه، بستگی به انتخاب نوع اپراتور دارد

به گزارش سیتنا، محمود واعظی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در پاسخ به این سوال خبرنگار موج مبنی برافزایش تبلیغات نسل چهارم اینترنت (4G) در مقابل عدم کیفیت و بهره وری بسیاری از مناطق از نسل سوم (3G) اظهارکرد: در حال حاضر در 148 شهر کشور 3G وجود دارد و در 39 شهر 4G نسب شده است و تا پایان اسفند سال جاری میزان نسل سوم به 200 شهر و نسل چهارم به 50 شهر خواهد رسید.

واعظی در ادامه گفت: البته ناگفته نماند که کیفیت اینترنت همراه بستگی به انتخاب نوع اپراتور دارد که در حال حاضر یکی از اپراتورها در بحث کیفیت به سرعت پیشرفت می کند و دیگری نیز ضعیف عمل می کند، اما؛ امیدواریم که به صورت گسترده شاهد پیشرفت در بحث کیفیت و کمیت باشیم.

محمود واعظی در ارتباط با پیشنهاد شرکت مخابرات مبنی بر افزایش تعرفه تلفن های ثابت گفت: پیشنهاد همیشه از جانب شرکت ها و اپراتورها بوده است، اما؛ تا زمانی که این پیشنهاد در سازمان تنظیم مقررات و کمیته های مسوول مورد بررسی قرار گیرد و بعد از آن به کمیسیون تنظیم مقررات برسد، طی کردن این مسیر نیازمند زمان زیادی است.

رئیس کمیسیون تنظیم مقررات تصریح کرد: این پیشنهاد در مرحله جمع بندی سازمان تنظیم مقررات است و به کمیسیون هنوز نرسیده است و تا زمانی که کمیسیون تنظیم مقررات تصمیم نگیرد عملی نخواهد شد و این کمیسیون شامل 9 رای است و اکثریت حائز اهمیت خواهد بود.

وزیر ارتباطات در پاسخ به این سوال که مانند ابتدای کار دولت فعلی همچنان بر این باور است که فشار اقتصادی به مردم وارد نشود اظهارکرد: هنوز بر این باور تاکید دارم و نمونه مورد انجام شده همان پایین آوردن تعرفه های اینترنت خانگی و تعرفه های تلفن ثابت شهری است که با پایان هم کدسازی ایجاد شده است و بررسی های آینده ما به معنی افزایش نیست و فقط تنظیم و تعدیل را شامل خواهد شد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2015-02-24 22:33

افزودن دیدگاه جدید