کد مطلب: 

171818
مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت، خبر داد:

اجرای دو مناقصه‌ توسعه ظرفیت انتقال و ‌IP برای افزایش ۱۰ برابری پهنای باند اینترنت

معاون وزیر ارتباطات از برگزاری مناقصه‌های تدبیر و امید برای توسعه ظرفیت انتقال و IP کشور خبر داد. با اجرای این پروژه‌ها ظرفیت پهنای باند اینترنت تا پایان سال ۹۴ حدود ۱۰ برابر می‌شود.
اجرای دو مناقصه‌ توسعه ظرفیت انتقال و ‌IP برای افزایش ۱۰ برابری پهنای باند اینترنت

به گزارش سیتنا، مهندس "محمود خسروی" با اشاره به برگزاری مناقصه‌های تدبیر و امید اظهار داشت: از آنجا که ابتدا باید بحث انتقال و سپس بحث IP انجام شود، در نتیجه ابتدا باید مناقصه تدبیر و سپس مناقصه امید را انجام دهیم.

مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت افزود: برای اینکه تجهیزاتی را برای پروژه تدبیر وارد نکنیم و تا به سرانجام رسیدن پروژه امید کناری باقی بمانند، هر زمان پروژه تدبیر به نتیجه رسید پروژه امید را آغاز خواهیم کرد.

وی ادامه داد: به دلیل برخی مسائل از جمله اینکه برخی وندورها (تأمین‌کنندگان) اروپایی به دنبال اخذ مجوز برای شرکت در این مناقصه بودند، شکل‌گیری رقابت بیشتر و مذاکرات سیاسی برگزاری مناقصه تدبیر با تأخیر همراه شد.

معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات اظهار امیدواری کرد: تا به نتیجه رسیدن مناقصه تدبیر یک ماه زمان باقی است و ان‌شاالله یک ماه دیگر مناقصه تدبیر بازگشایی خواهد شد و سپس مناقصه امید شروع می‌شود.

خسروی پیش از این اعلام کرده بود با اجرای پروژه‌های تدبیر و امید ظرفیت پهنای باند اینترنت تا پایان سال 94 حدود 10 برابر می‌شود.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2014-12-21 22:06

افزودن دیدگاه جدید