کد مطلب: 

506

تمدید مهلت ارسال مقالات سومین همایش خدمات ICT در روستا

تمدید مهلت ارسال مقالات سومین همایش خدمات ICT در روستا

علی رغم دریافت 120 مقاله به دبیر خانه همایش ، مهلت ارسال مقالات برای سومین همایش خدمات فناوری اطلاعات و ارتباطات در روستا، تا 30 مهر ماه 1390تمدید شده است.

 

به گزارش سازمان خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (سیتنا)، دکتر حسنی صدر ، سرپرست دانشکده و مدیر کل مرکز آموزش مخابرات ایران  و دبیر علمی این همایش ضمن اعلام این خبرافزود : تاکنون 120 مقاله با موضوعات مختلف به دبیرخانه علمی رسیده است .

 

بر این اساس، زمان ارسال مقالات تا 30 مهر 1390 ، اعلام نظر در خصوص پذیرش مقاله ها تا 5 آبان ماه و مهلت دریافت نسخه ی آماده چاپ تا 20 آذر1390خواهـد بود . علاقه مندان می توانند مقالات خود را از طریق سایت همایش به نشانیwww.eroosta.ir  ارسال کنند.

 

وی افزود : توسعه توانمندی ها در بهره برداری از دفاتر،مدلی برای توسعه اطلاعاتی روستاهای ایران ،توسعه اقتصادی با دفاتر ICT، نقش فناوری اطلاعات ارتباطات در مدیریت روابط شهر و روستا ، نقش دفاترICT در آموزش وپرورش، مکانیزم توانمند ساختن دفاترICTروستایی ،بهره گیری از تجربیات کشورهای دیگر در توسعه ICT روستایی ، سنجش کارایی نسبی و رتبه بندی دفاتر ICTروستایی با رویکرد تحلیل پوششی داده ها(DEA) ، آسیب شناس یعدم موفقیت دفاتر ICTروستایی هزار ویک پیشنهاد علمی درباره کاربرد فناوری اطلاعات در خدمت توسعه روستایی از جمله محورهایی است که مقالات دریافت شده بر آن اساس دسته بندی شده اند .

 

دکتر حسنی صدر افزود: موضوعاتی چون ، قابلیت های بالقوه ارایه خدمات در دفاتر ICTروستایی در جهت توسعه اقتصادی، اجتماعی، آموزشی، درمانی و حمل ونقل روستا،  بحران مدیریت روستایی ، فناوری اطلاعات و ارتباطات ICTوکاربردهای آن در مدیریت پروژه، تلنگری بر توسعه ICTروستایی، نقش فناوری اطلاعات در توسعه توریسم پایدار، شبکه ترکیبی: راهکار بهینه توسعه شبکه تلفنی و ارایه خدمات ارزش افزوده،  و ... از جمله مواردی ست که به آن پرداخته شده است.

 

دبیر علمی این همایش ، ارتقای دانش زیرساختی مرتبط با دفاتر ، تبیین تجارب موفق داخلی و بین المللی در عرصه ICT روستائی ، تبیین و تفهیم چارچوب های ارائه خدمات قابل عرضه در دفاتر ICT روستائی ، پیشنهاد قوانین مناسب برای توسعه ICT روستائی، تبیین چارچوب های استفاده حداکثری از ظرفیت های دفاتر برای تحقق دولت الکترونیک ، تبیین ملزومات ایجاد ارتباط مؤثر با سازمان ها و نهادهای دولتی و خصوصی را جمله اهداف این همایش اعلام کرد.

 

وی خاطر نشان کرد : اعضای کمیته علمی ، از دانشگاه ها، مراکز تحقیقاتی و انجمن های علمی در این همایش همکاری می کنند. این کمیته در نظر دارد ، در راستای هم اندیشی دانشگاهیان و صاحبنظران این حوزه برای ارتقا ی جایگاه 10 هزار دفتر ICT روستایی در کشور در کنار جلسات ارایه مقالات، میزگردهای تخصصی با حضور مسئوولان دستگاه اجرائی مرتبط و مدیران ارشد و صاحبنظران در خصوص موضوعات مرتبط با همایش برگزار کند.

 

شایان ذکر است که سومین همایش خدمات فناوری اطلاعات و ارتباطات در روستا در آذر ماه 90در تهران توسط وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، ، شرکت مخابرات ایران‌، شرکت پست جمهوری اسلامی ایران، پست بانک ایران، معاونت برنامه ریزی و نظارت راهبردی رییس جمهور ، معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رییس جمهور، سازمان فناوری اطلاعات ایران برگزار می شود.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2011-10-14 06:48

افزودن دیدگاه جدید