کد مطلب: 

289986

چرا بن افلک از کنار جنیفرلوپز بودن ناراحت است؟

بن افلک که از زمان ازدواج با جنیفر لوپز بیش از پیش در کانون توجه عمومی قرار گرفته است، در بسیاری از مواقع با چهره ای به ظاهر مغموم دیده شده و حتی دستمایه ی میم های اینترنتی شده است. تصاویر ثبت شده از این لحظات کنجکاوی برانگیز شده است. انتشار مداوم تصاویر چهره ی ناراضی افلک این سؤال را مطرح کرده که آیا مشکل پنهانی وجود دارد که مخل شادی این زوج شده باشد.
چرا بن افلک از کنار جنیفرلوپز بودن ناراحت است؟

به گزارش سیتنا، بن افلک که از زمان ازدواج با جنیفر لوپز بیش از پیش در کانون توجه عمومی قرار گرفته است، در بسیاری از مواقع با چهره ای به ظاهر مغموم دیده شده و حتی دستمایه ی میم های اینترنتی شده است. تصاویر ثبت شده از این لحظات کنجکاوی برانگیز شده است. انتشار مداوم تصاویر چهره ی ناراضی افلک این سؤال را مطرح کرده که آیا مشکل پنهانی وجود دارد که مخل شادی این زوج شده باشد.

جنیفر لوپز در پاسخ به این گمانه زنی های روز افزون، اخیراً درباره ی افلک و چالش هایی که او و همسرش در برابر نگاه عمومی با آن ها مواجه اند، صحبت کرده است.

لوپز درباره ی حالت های چهره ی افلک چه گفت؟

جینفر لوپز در مصاحبه ای در حاشیه ی مراسم گلدن گلوب ۲۰۲۴ به طور مستقیم به این نگرانی ها پرداخت و تمامی گمانه زنی ها درباره ی افلک را رد کرد.

او در اینباره گفت: «حال بن خوب است. لازم نیست نگرانش باشید. او خوب و شاد است.»

لوپز همچنین گفت که اصلاً نمی داند چرا مردم این مسأله را تا این حد بزرگ کرده اند در حالی که هیچ توجهی به حالت چهره ی خود لوپز ندارند.

نزدیکان زوج مشهور مطمئن اند که آن ها مشکلی ندارند اما یک چیز هست که افلک را ناراحت می کند

چرا بن افلک از کنار جنیفرلوپز بودن ناراحت است؟

یکی از نزدیکان این زوج مشهور به رسانه ها گفته برخلاف برخی موقعیت های عمومی که در آن ها افلک چندان شاد به نظر نمی رسد، این زوج هالیوودی مشکلی ندارند.

این منبع علت نارضایتی های گهگاه افلک را زده شدن او از توجه بی پایان پاپاراتزی ها عنوان کرده است. این شخص به رسانه ها گفته: «بن و جن هر دو خوب اند. بن برای این خیلی اوقات ناراحت است که متنفر است که پاپاراتزی ها دائماً دنبال او و جن هستند.»

افلک برخلاف لوپز، از عکس گرفتن روی فرش قرمز بیزار است

این منبع همچنین گفته افلک از عکس گرفتن در مراسم های فرش قرمز یا شکار شدن او و همسرش توسط عکاسان حین انجام کارهای روزانه خوشش نمی آید. گرچه او می داند که لوپز مشکلی با این موضوع ندارد اما همین مسأله گاهی تنش هایی میان این زوج به وجود می آورد. با این حال، آن ها همیشه موفق می شوند به طریقی مشکل را حل کنند.

این منبع بر چالش های زندگی افلک و لوپز به عنوان یک زوج سلبریتی و همچنین تفاوت های آن ها به عنوان دو ستاره اشاره کرده است. به گفته ی این شخص، افلک حضور ساده و بی جار و جنجال در یک رستوران یا نوشیدن قهوه در یک فضای خصوصی تر را ترجیح می دهد، اما لوپز از هیجان و هیاهو لذت می برد.

علیرغم اختلاف نظرهای گاه و بیگاه افلک و لوپز در موقعیت های عمومی، این منبع تأکید کرده که تفاوت های این زوج مشهور تأثیر منفی ای بر رابطه شان نداشته و آن ها رابطه ی خوبی با یکدیگر دارند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 5 (1 vote)
سیتنا 4
2024-01-16 08:30

افزودن دیدگاه جدید