کد مطلب: 

286478

مامه تیام یاد استقلال افتاد!

مهاجم سنگالی سابق استقلال نمایش درخشانی با هت‌تریک در برد کایسری اسپور مقابل ریزه اسپور داشت.
مامه تیام یاد استقلال افتاد!

به گزارش سیتنا، در دیدار آغازین هفته نُهم سوپر لیگ ترکیه، تیم فوتبال کایسری اسپور در حالی که برای نخستین بار در این فصل سید مجید حسینی و علی کریمی را به طور همزمان در ترکیب اولیه داشت.، از ساعت 14 امروز (به وقت ایران) در استادیوم کادیر هاس مقابل ریزه اسپور رده ششمی قرار گرفت.

مامه تیام، ستاره سنگالی پیشین استقلال که پنج سال و نیم قبل در مسابقه برگشت مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا در فصل 2018 در بازی این تیم مقابل ذوب‌آهن نمایش فوق‌العاده‌ای داشت و در روزی که سید مجید حسینی هم در زمین بود، توانست برای آبی پوشان هت‌تریک کند، امروز هم چنین کاری را برای ریزه اسپور انجام داد.

کایسری اسپور در روزی که مامه تیام موفق شد یک گل در نیمه اول و دو گل در نیمه دوم از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند، به پیروزی 3 بر یک مقابل ریزه اسپور دست پیدا کرد تا 1۴ امتیازی شود و به رده ششم جدول سوپر لیگ ترکیه صعود کند.

مامه تیام که پیش از این پنج گل در هشت مسابقه برای کایسری اسپور به ثمر رسانده بود، امروز در دیدار خانگی مقابل ریزه اسپور توانست هت تریک کند تا 8 گله شود و در کنار مائورو ایکاردی، ستاره آرژانتینی گالاتاسرای در صدر جدول برترین گلزنان سوپر لیگ ترکیه قرار بگیرد.

سید مجید حسینی، مدافع ایرانی کایسری اسپور حضور 90 دقیقه‌ای و کامل در ترکیب تیمش مقابل ریزه اسپور داشت و دومین بازی فصل خود در سوپر لیگ ترکیه را انجام داد.

علی کریمی، دیگر بازیکن ایرانی کایسری اسپور هم تا دقیقه 81 در زمین بود و برای هشتمین بار در سوپر لیگ ترکیه مقابل ریزه اسپور به میدان رفت.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 4
2023-10-21 20:31

افزودن دیدگاه جدید