کد مطلب: 

285896

رژیم غذایی دیوانه‌وار «ایلیا گولم» هیولای بدن‌سازی

ایلیا گولم بدن‌ساز اهل جمهوری چک است که با خوردن ۷ وعده غذا در روز لقب هیولاترین بدن‌ساز جهان را به خود اختصاص داده است.
رژیم غذایی دیوانه‌وار «ایلیا گولم» هیولای بدن‌سازی

به گزارش سیتنا، ایلیا گولم «هیولاترین» بدن‌ساز جهان لقب گرفته و فهمیدن دلیل آن آسان است. این بدن‌ساز اهل جمهوری چک ۱۵۸ کیلوگرم وزن و ۱۸۵ سانتی‌متر قد دارد. گولم با ریش پرپشت و بازوهای بزرگ پوشیده از خالکوبی چهره‌ای ترسناک دارد.

این مرد ۳۵ ساله از کودکی در باشگاه محله خود ورزش می‌کرد زیرا می‌خواست مانند قهرمانانش آرنولد شوارتزنگر و سیلوستر استالونه باشد. گولم با کمک مربی باشگاه و با راهنمایی مجلات مسیر تبدیل شدن به یکی از باابهت‌ترین بدنسازان جهان را آغاز کرد.

مجله سلامت مردان محتویات رژیم غذایی روزانه گولم را فاش کرده است. او معمولاً هفت وعده غذایی در روز دارد و کالری مورد نیاز برای کار در باشگاه را جمع‌آوری می‌کند. روز گولم از ساعت ۸ صبح با خوردن ۳۰۰ گرم جو دوسر برای صبحانه شروع می‌شود. او سپس اولین ناهار خود را در ساعت ۱۱ که شامل ۱۰۸ تکه سوشی که مجموعا حاوی ۱۶۰۰ گرم برنج و ۸۰۰ گرم ماهی آزاد است را می‌خورد.

او در ساعت ۱:۳۰ بعد از ظهر ناهار بعدی خود را می‌خورد: ۱۳۰۰ گرم گوشت گاو و سپس کرپ و بستنی. وعده غذایی بعدی گولم ساعت ۳:۴۰ بعد از ظهر است، و یک کاسه ماکارونی تازه همراه با برنج و زیتون می‌خورد. سپس ۷۰ دقیقه بعد ماکارونی بیشتری می‌خورد و ۳۰۰ گرم از آن را با ۲۰۰ گرم پنیر ترکیب می‌کند. در ساعت ۷:۳۰ بعد از ظهر، ۱۳۰۰ گرم گوشت گاو به همراه ۷۰۰ گرم پنیر کوتاژ یا ریکوتا می‌خورد. او سپس وعده‌های غذایی روزانه خود را در ساعت ۹:۱۵ شب با خوردن ۱۴ پنکیک آغشته به شربت افرا به پایان می‌رساند.

گولم درباره انگیزه‌های اولیه‌اش توضیح داد: «در دوران کودکی می‌خواستم مانند آرنولد شوارتزنگر و استالونه در رمبو باشم و دوست داشتم وقتی مردم از کنارم می‌گذرند یک هیولا ببینند. می‌خواستم مانند اسطوره‌های هالیوودی قوی باشم.»

رژیم غذایی دیوانه‌وار «ایلیا گولم» هیولای بدن‌سازی

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 4
2023-10-06 10:13

افزودن دیدگاه جدید