کد مطلب: 

285438

بدنسازی با چکش؛ کارهای عجیب و غریب مرد آهنی کوبا

لیون توماسن، که از طریق اجراهای خیابانی امرار معاش می‌کند، روزانه حدود ۱۰۰۰ بار با چکش به استخوان‌های خود ضربه می‌زند. او که به مرد آهنی کوبایی معروف شده است، می‌گوید با این روش بدن خود را قوی می‌کند.
بدنسازی با چکش؛ کارهای عجیب و غریب مرد آهنی کوبا

به گزارش سیتنا، این مرد ۳۲ساله کوبایی برای اولین بار در سال ۲۰۲۰ با انتشار ویدیویی که در آن با چکش به مشت و بازوی خود ضربه می‌زد، توجه رسانه‌ها را به خود جلب کرد. از همان زمان تاکنون این مرد به‌سرعت مشهور شد. این روزها صفحه اینستاگرام او بیش از ۱۰۰هزار دنبال‌کننده دارد.

او تمام برنامه‌هایی را که در خیابان اجرا می‌کند و قدرت باورنکردنی بدنش را به نمایش می‌گذارد، در صفحه اینستاگرام خود قرار می‌دهد. در یکی از این برنامه‌ها، توماسن هنگام چکش زدن به بدنش از فردی دیگر خواست با چکش به مچ دست، مشت‌ها و ساق پاهای او ضربه بزند تا ثابت شود دروغی در کار نیست. درضمن موقع انجام شنا سوئدی، فردی روی کمر او می‌نشیند.

لیون توماسن می‌گوید، او چکش‌کاری بدنش را از ۱۵ سالگی‌اش شروع کرده و از همان زمان تاکنون میلیون‌ها بار ضربه‌های چکش را تحمل کرده تا جایی‌که در برابر درد آن مصون شده است.

بدنسازی با چکش؛ کارهای عجیب و غریب مرد آهنی کوبا

لیون توماسن برای مقاوم شدن در برابر ضربه‌های ورزش بوکس، چکش‌کاری خود را شروع کرده و بعدها ۲۷ نبرد بوکس را در مکزیک با موفقیت برنده شده بوده است. اما او بعد از اینکه در یک مبارزه جمجمه حریف خود را شکست و موجب مرگ او شد، این ورزش را کنار گذاشت. توماسن می‌گوید، پولی که در آن مبارزه برده و حدود ۱۰۰هزار دلار بود، به خانواده حریفش پرداخت و پس از آن با وجود پیشنهاد میلیون‌ها دلار به او، دیگر وارد هیچ مبارزه بوکسی نشد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 5 (1 vote)
سیتنا 4
2023-09-24 08:21

افزودن دیدگاه جدید