کد مطلب: 

267298

گران‌ترین عطرهای مردانه را بشناسید

خرید عطرهای اصل و با کیفیت چند سالی است که برای بسیاری از شهروندان امکان‌پذیر نیست به طوری که در بازار نوروزی قیمت برخی از عطرهای مردانه معروف حتی به بیش از ۱۷ تا ۲۴ میلیون تومان هم رسیده است.
گران‌ترین عطرهای مردانه را بشناسید

به گزارش خبرآنلاین، بر اساس این لیست عطر اسپرت جورجیو آرمانی پرایو عود رویال Giorgio Armani Prive Oud Royalبا قیمت ۱۷ میلیون و ۲۶۶ هزار تومان به فروش می‌رسد.

در جایگاه بعدی، عطر مردانه بابی جونز ادوتویلت Bobby Jones By Bobby Jones For Men edt است که ۱۶ میلیون و ۶۱۰ هزار تومان فروخته می‌شود.

در این بازار عطر مردانه روجا دوف فتیش پور هوم ۵۰ میل Roja Dove Fetish Pour Homme  را می‌توان با قیمت ۱۵ میلیون و ۵۳۱ هزار تومان، عطر مردانه چوپارد هیون Chopard Heaven را به نرخ ۱۵ میلیون و ۲۵۳ میلیون و ادو تویلت مردانه رالف لورن مدل Romance Silver حجم ۵۰ میلی لیتر

Ralph Lauren Romance Silver ۵۰ ml را هم با قیمت ۱۵ میلیون و ۲۲۵ هزار می‌توان خریداری کرد.

بر اساس این لیست عطر مردانه بیژن ویکد Bijan Wicked for men EDT Bijan Wicked for men EDT ۷۵ML نیز به قیمت ۱۲ میلیون تومان و ادوپرفیوم زنانه و مردانه بلوسفیر بودیسیا Blue Sapphire ۱۰۰ml به نرخ ۱۲ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان تا ۲۴ میلیون و ۴۹۹ هزار تومان فروخته می‌شوند.

گران‌ترین عطرهای مردانه را بشناسید

گران‌ترین عطرهای مردانه را بشناسید

گران‌ترین عطرهای مردانه را بشناسید

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 4
2022-03-24 09:48

افزودن دیدگاه جدید