کد مطلب: 

266088

بازیگر «بی‌رویا»: به خاطر نسبت زن و شوهری با کارگردان، انتخاب نشدم

شادی کرم‌رودی می‌گوید انتخاب شدنش برای بازی در «بی‌رویا» به خاطر نسبت زن و شوهری با کارگردان آن، آرین وزیردفتری نبوده و حتما کارگردان چیزی در او دیده که انتخابش کرده است.
بازیگر «بی‌رویا»: به خاطر نسبت زن و شوهری با کارگردان، انتخاب نشدم

به گزارش خراسان، شاید وقتی به دلیل علاقه‌اش در کلاس‌های بازیگری شرکت کـرد، فکرش را هم نمی‌کرد که روزی درسی را که از استادش صابر ابر آموخته، در فیلم «بی‌رویا» در مقابلش پس دهد. شادی کرم‌رودی، بازیگر جوان سینما و تلویزیون در فیلم همسرش، آریـن وزیردفتری در چهلمین جشنواره فیلم فجر با صابر ابر همبازی شد.

او در پاسخ به این سوال که آیا به واسطه نسبت خانوادگی با کارگردانِ اثر، بــرای بــازی در ایـن فیلم انتخاب شد، گفت: «اگر منظورتان این است که آرین به خاطر نسبت زن و شوهری نقش را به من داده، باید بگویم که اصلا این‌گونه نیست و حتما توانایی داشتم که انتخابم کرد اما اگر منظورتان این است که به لحاظ رابطه زناشویی‌مان روی من شناخت داشت، باید بگویم بله، آریـن شناخت خوبی از من و نقاط ضعف و قوتم دارد.»

کرم‌رودی در جواب این که طبیعتا در هنگام نگارش فیلمنامه در جریان نقشش بوده است و این شخصیت خاص چگونه برایش تعریف شد، افزود: «این شخصیت خیلی شبیه آرین بود. با وجود این که به لحاظ ظاهری و شکل حرف زدن خیلی شبیه من نوشته شده بود، ولی این کاراکتر درون‌گرا من را به یاد خود آرین می‌انداخت.»

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 5 (1 vote)
سیتنا 4
2022-02-10 10:14

افزودن دیدگاه جدید