کد مطلب: 

224426

آزمون: به تیم ملی خیانت نمی‌کنم

مهاجم تیم ملی فوتبال ایران گفت: ما یک تیم هستیم و تلاش خواهیم کرد بهترین تصمیم را بگیریم و من هم به تیم خیانت نمی‌کنم.
آزمون: به تیم ملی خیانت نمی‌کنم

به گزارش خبرورزشی، سردار آزمون بعد از صعود تیم ملی به مرحله نیمه‌نهایی، در خصوص صحنه گل اول و از خودگذشتگی خود گفت: ما یک تیم هستیم و مطمئن باشید اگر در موقعیت دروازه خالی نیز قرار بگیرم و نتوانم توپ را گل کنم، صد در صد به مهدی طارمی یا بازیکنان دیگر پاس می‌دهم. همانطور که گفتم ما یک تیم هستیم و من نمی‌توانم به تیم خیانت کنم.

وی در خصوص محرومیت مهدی طارمی در دیدار نیمه‌نهایی مقابل ژاپن و اینکه این موضوع چقدر به تیم ملی ضربه وارد خواهد کرد، گفت: صد در صد نبود طارمی در دیدار مقابل ژاپن ناراحت کننده است. مهدی یکی از بهترین بازیکنان آسیا است، اما بازیکنان جانشین خوبی داریم که فکر می‌کنم می‌توانند خیلی زهردارتر باشند و می‌توانیم بهترین بازی را مقابل ژاپن انجام دهیم.

مهاجم تیم ملی در خصوص تعقیب مدافع صاحب توپ ژاپن در هر سه صحنه گل و اینکه این موضوع به واسطه آنالیز کادرفنی بوده است، گفت: خدا را شکر آنالیزی که روی تیم چین داشتیم خیلی جواب داد. نقطه ضعف تیم چین را پیدا کرده بودیم و خدا را شکر بهترین عملکرد را از نقطه ضعف آنها داشتیم.

آزمون در خصوص حضور تیم ملی در دیدار نهایی عنوان کرد: در حال حاضر تنها به دیدار با ژاپن فکر می‌کنیم و به فینال کاری نداریم. اگر مقابل ژاپن بهترین بازی را انجام دادیم و مقابل این تیم به برتری رسیدیم، در خصوص فینال فکر خواهیم کرد. کاملا با آرامش کار خواهیم کرد و نمی‌خواهیم اصلا شلوغ کنیم. در حال حاضر به مرحله‌ای رسیدیم که حساس است و امیدوارم همه حمایت کنند و از کسانی که حمایت می‌کنند نیز تشکر می‌کنم.

وی در خصوص از دست دادن ضد حملات در برخی دقایق بازی و تاثیر خستگی در این موضوع و حتی کارت زرد مهدی طارمی گفت: قطعا خستگی در این موضوع بی‌تاثیر نبود. البته مهدی سُر خورد و به خاطر خستگی مرتکب خطا نشد. با وجودی که انگلیسی هم نمی‌توانست صحبت کند (با خنده) خیلی تلاش کرد با اشاره با داور صحبت کند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 4
2019-01-24 23:40

افزودن دیدگاه جدید