کد مطلب: 

220999

موضع تند برانکو درباره سازمان لیگ برتر

سرمربی پرسپولیس مدعی شده زیر بار بازی معوقه خود با پیکان طبق تاریخ اعلام شده نخواهد رفت.
موضع تند برانکو درباره سازمان لیگ برتر

به گزارش ورزش سه، با توجه به حضور پرسپولیس در فینال لیگ قهرمانان آسیا، دیدارهای این تیم مقابل حریفان معوق شده است تا تقویم سازمان لیگ با مشکل بزرگی مواجه شود.

در شرایطی که سازمان لیگ به تصور اینکه تیم‌های ایرانی همانند چند فصل اخیر قادر به حضور در مرحله نهایی این رقابت‌ها نخواهند بود، در مقطع برگزاری این دیدارها برنامه بازی‌های لیگ را در تاریخی که ای اف سی اعلام کرده بود، قرار داد.

اکنون پرسپولیس بر این اساس با سه دیدار معوقه مواجه شده است. این در حالی است که سازمان لیگ با اعلام زمان برگزاری دیدار دو تیم پرسپولیس و پیکان در تاریخ 28 آبان، رسما برنامه تمرینی این تیم را با اخلال مواجه کرده است و این در حالی است که تیم ملی نیز در همان مقطع دیدارهای تدارکاتی خود را پشت سر می‌گذارد.

برانکو ایوانکوویچ امروز با عصبانیت نسبت به این موضوع جبهه گرفت و اعلام کرد زیر بار این برنامه نخواهد رفت و آن را نمی‌پذیرد. سرمربی کروات سرخپوشان با انتقاد از عملکرد سازمان لیگ مدعی شده اگر تیمش به قهرمانی این رقابت‌ها دست می‌یافت و راهی مسابقات جام باشگاه‌های جهان می‌شد تدبیر این سازمان چه می‌شد و آیا آنها باید همچنان برنامه سازمان لیگ را دنبال می‌کردند. موضوعی که نشان می‌دهد سازمان لیگ در یکی از فشرده‌ترین فصول فوتبالی ایران با توجه به مسابقات جام ملت‌ها، اردوهای تیم ملی و مسابقات آسیایی باشگاهی، دوراندیشی لازم را نداشته است.

سرمربی کروات سرخپوشان البته در گفتگو با فارس درباره اینکه باشگاه پیش از این با قبول تاریخ برگزاری دیدار معوقه موافقت کرده گفت: اینکه نامه بزنند یا نه در حیطه کاری من نیست. چه تیمی می‌تواند اینطور به میدان برود؟ ما ۴ بازیکن در تیم امید، ۲ بازیکن در تیم بزرگسالان و یک بازیکن در تیم ملی عراق داریم و ۲ مصدوم هم روی دست ماست و در این شرایط به من بگویید چطور باید بازی کنیم. باید شفاف به مردم گفته شود که اگر بازی‌های پرسپولیس به تعویق افتاد به درخواست ما نبود چون ما به فینال آسیا رسیدیم و اتوماتیک‌وار بازی‌های ما عقب‌ افتاد. حالا هم اردوی تیم ملی آغاز شده و برای ما بازی گذاشته‌اند اما باید برنامه را خودشان درست تنظیم کنند. الان کاشیما قهرمان آسیا شد و تا چند روز دیگر باید در جام باشگاه‌های جهان به میدان برود و فکر می‌کنید در ژاپن برای این تیم چطور تصمیم می‌گیرند؟ آیا همزمان که کاشیما در امارات مشغول بازی است در لیگ ژاپن هم برایش بازی می‌گذارند؟ مشخص است که بازی‌هایش به تعویق می‌افتد و این چیز عجیبی نیست.

برانکو ایوانکوویچ البته با اعلام حق قانونی تیمش مدعی است که آنها می‌توانند در فیفادی و زمانی که تیم ملی ایران در حال برگزاری بازی است از انجام مسابقه خودداری کنند: من نمی‌دانم که چه نامه‌ای زده شده ولی می‌دانم که می‌توانیم در فیفا دی بازی نکنیم و این حرف من با استناد به قانون فیفا است. اگر قوانین فیفا اجازه می‌دهد که در فیفا دی بازی کنیم، بازی می‌کنیم اما آنها چطور فکر کردند که در غیاب ملی‌پوشانمان و در فیفا دی می‌توانیم به میدان برویم؟ ما بدون ۱۰ بازیکن بازی خواهیم کرد اگر قوانین بگوید.

سرمربی کروات سرخپوشان در انتهای گلایه خود از برنامه ریزی در نظر گرفته شده مدعی است در صورتی که مجبور به انجام بازی شوند با تیم زیر 17 سال خود این مسابقه را غیررسمی برگزار خواهند کرد: بازی می‌کنیم چون مقصر و گناهکار هستیم! چون به فینال آسیا رفتیم گناه کرده‌ایم و مقصریم پس بازی می‌کنیم! ما با تیم زیر ۱۷ ساله‌ها بازی می‌کنیم! اگر قرار بر این است که بازی انجام شود و رسمی نباشد با همان زیر ۱۷ ساله‌ها بازی می‌کنیم و من هم یکشنبه به ایران بر می‌گردم تا آماده این بازی شویم.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 4
2018-11-13 22:30

افزودن دیدگاه جدید