کد مطلب: 

214622

ماجرای دست درازی سرایدار به دانش آموز دختر چه بود؟ (+عکس)

قرار جلب و کیفرخواست ۵۴ نفر از متهمان پرونده آتش سوزی مدرسه راه شهدا ارومیه صادر شد.
ماجرای دست درازی سرایدار به دانش آموز دختر چه بود؟ (+عکس)

به گزارش رکنا، مصطفی حبیبی دادستان ارومیه در جمع خبرنگاران با اشاره به اقدامات انجام شده درباره ماجرای تعرض به یک دختر دانش آموز و آتش سوزی مدرسه راه شهدا این شهر اظهار داشت: سال گذشته در پی خبر کذب تعرض سرایدار این مدرسه به یک دختر دانش آموز، عده‌ای با اقدامات خلاف قانون و با بی توجهی به هشدارهای پلیس اقدام به اخلال در نظم عمومی و آتش زدن مدرسه و اموال عمومی کردند که متعاقب آن 156 نفر از عوامل دخیل در این حادثه دستگیر شد.

وی افزود: در میان دستگیر شدگان افرادی از سایر شهرستان ها و محلات نیز دیده می‌شد اما عمده دستگیر شدگان از اهالی اطراف مدرسه راه شهدا بودند.

حبیبی افزود: در شب حادثه نیروی انتظامی با کنترل واقعه مانع ادامه دار شدن اغتشاش و افراد متخلف شد و به خوبی اوضاع را کنترل کرد و در ادامه سیستم قضایی نیز با رسیدگی به اتهامات 156 فرد دستگیر شده مدیریت قضایی ماجرا را بر عهده گرفت.

وی تصریح کرد: محرز بودن جرم 54 نفر از دستگیر شدگان در واقعه آتش سوزی مدرسه راه شهدای ارومیه به اثبات رسیده، بنابراین قرار جلب و کیفرخواست آنها صادر شده است و 102 نفر از دستگیرشدگان آزاد شده‌اند.

دادستان ارومیه گفت: اخلال در نظم عمومی، تخریب اموال عمومی و دولتی، آتش زدن اموال شخصی، مزاحمت به معلمین مدرسه و اهانت به آنان، درگیری با نیروهای انتظامی از جمله جرم‌های 54 فرد دستگیر شده است.

دوم آبان ماه سال گذشته در پی انتشار خبر کذب تعرض جنسی به دختر دانش آموز اغتشاشگران، مدرسه راه شهدای ارومیه را به آتش کشیدند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2018-06-22 22:58

افزودن دیدگاه جدید