کد مطلب: 

214576

موجودی حساب بانکی شهید چمران چقدر بود؟

چمران با شهادت مظلومانه، نامش را در تقویم تاریخ نه فقط ایران بلکه جهان اسلام ثبت کرد و توانست همواره الگویی مناسب برای آیندگان بخصوص جوانان باشد.
موجودی حساب بانکی شهید چمران چقدر بود؟

یه گزارش سیتنا، مهدی چمران با اشاره به ساده زیستی دکتر چمران و بی‌توجهی ایشان به امیال دنیوی تاکید کرد: برادرم وقتی شهید شد واقعا هیچی نداشتند؛ جز یک دست لباس بسیجی و یک قبضه کلاشینکف که در موزه سعد آباد (موزه نظامی آنجا) قرار دارد. البته لباس ایشان توسط همرزمانش به عنوان تبرک تکه تکه شد و تنها دو جیب لباس که داخل آن لوازم شخصی دکتر بود در اختیار من است.

به گفته وی از لوازم شخصی ایشان یک دست کت شلوار هم در تهران بود که همسرشان آن را هم به یکی از مستخدمین نخست وزیری بخشیدند. البته راستش را هم بخواهید 35 هزار تومان پول در حساب بانکی ایشان در بانک هست. چون برادرم در زمان دفاع مقدس نماینده مجلس بودند و تا زمان شهادشان هم به تهران نیامدند؛ حقوقش به حساب ایشان واریز می‌شد ولی ایشان آن پول را نگرفتند. به همین دلیل جمع شده و هنوز هم مانده با همان رقم 35 هزار تومان که گفتم به عنوان یک تاکید برای نمایندگان مجلس که دوره‌ای یک چنین نماینده‌هایی هم در مجلس داشتیم، بماند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2018-06-21 18:00

افزودن دیدگاه جدید