کد مطلب: 

189046

پنهان‌کاری پلیس آلمان در خصوص ضارب اصلی مونیخ! (+عکس)

در پی حمله یک فرد مسلح در روز جمعه به بازار خریدی در شهر مونیخ و ادعای اصالت ایرانی - آلمانی ضارب، کاربران شبکه‌های اجتماعی ادعا کردند که بنا به گزارشات مردمی سه نفر جنایتکار نازی با اسلحه دسته بلند نیز دیده شدند که بسوی مترو زیر زمینی فرار کردند. آنها دقیقا خارجی ها را و مو سیاه ها را هدف قرار می دادند...
پنهان‌کاری پلیس آلمان در خصوص ضارب اصلی مونیخ! (+عکس)

به گزارش خبرنگار سیتنا، حمله یک فرد مسلح در روز جمعه به بازار خریدی در شهر مونیخ، حداقل 9 کشته و 10 زخمی بر جای گذاشت. پلیس همچنین از پیدا شدن جسد فردی خبر داد و گفت که احتمال دارد این جسد متعلق به یکی از مهاجمانی باشد که خودکشی کرده است.

گزارش‌های اولیه، یک نفر را عامل تیراندازی می‌دانست در صورتی که پلیس آلمان، بعداً گفت که سه نفر به مرکز خرید المپیا حمله کرده‌اند. سخنگوی پلیس مونیخ بامداد شنبه گفت که ضارب، تنها یک نفر بوده که خودکشی کرده است.

خبرگزاری فرانسه، بامداد شنبه از قول پلیس آلمان مدعی شد، عامل تیراندازی فردی 18 ساله با ملیت ایرانی - آلمانی بدون هیچ سابقه کیفری در گذشته بوده است. پلیس گفته انگیزه وی «کاملاً نامعلوم» است.

به گزارش خبرنگار سرویس وبگردی سیتنا، یکی از کاربران شبکه‌های اجتماعی در فیس بوک نوشت:

چرا پلیس المان و سیاستمداران به مردم دروغ میگویند؟ ماجرا چیست؟ بنا به گزارشات مردمی که از سوی پلیس المان نادیده گرفته شده سه نفر جنایتکار نازی با اسلحه دسته بلند نیز دیده شدند که بسوی مترو زیر زمینی فرار کردند. آنها دقیقا خارجی ها را و مو سیاه ها را هدف قرار می دادند... از سوی پدر ضارب ایرانی - آلمانی ممنوع المصاحبه شده است و اجازه گفتگو با خبرنگاران را ندارد... چه چیز را پنهان میکنید؟

در همین حال، یکی دیگر از کاربران با انتشار عکسی از ضارب واقعی حادثه مونیخ نوشت:

واقعیت چی است!؟ این عکس شخص ضارب در مقابل رستوران و عکس دیگر که میگویند ضارب خودکشی کرده یکی نمی باشد، نوع کفش و لباس آستین بلند و آستین کوتاه معلوم است مربوط به دونفر متفاوت است !؟ و چرا پلیس آلمان اینقدر تناقص در گزارش هایشان وجود دارد؟

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2016-07-24 23:41

افزودن دیدگاه جدید