کد مطلب: 

177269

فیلم درگیری لفظی کوچک زاده و ظریف در مجلس

جلسه غیر علنی مجلس با حضور محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه و سید عباس عراقچی عضو ارشد تیم مذاکره کننده هسته ای امروز صبح به ریاست علی لاریجانی برگزار شد. ظریف و عراقچی آخرین روند مذاکرات ایران با 1+5 را در جلسه غیر علنی امروز مجلس برای نمایندگان تشریح کردند.
فیلم درگیری لفظی کوچک زاده و ظریف در مجلس

به گزارش «تابناک»، اما پس از پایان سخنان ظریف و زمانی که وی قصد ترک مجلس را داشت برای لحظاتی صحن علنی با مشاجره کوچک زاده با ظریف به تشنج کشیده شد.

مهدی کوچک زاده نماینده تهران پس از این ماجرا در گفتگویی این مشاجره با ظریف را گفتگوی آرام و البته چالشی نامیده بود و گفته بود : گفت و گوی امروز من با اقای ظریف آرام البته چالشی بود و محتوای آن این بود که گفتم شما با این رویه تان به حرف اقا توجه نمی کنید و موجب خدشه در وحدت جامعه می شوید و خودتان فرمودید که داعش در منطقه چه می کند و کشورهای منطقه خیلی با ما بد هستند و در این شرایط به وحدت احتیاج داریم و جز مسیر آقا نمی شود.

اما یک شاهد عینی به خبرنگار «تابناک» گفت: از زمانی که زنگ مجلس زده شد، کوچک زاده به طرف ظریف حرکت کرد و به لحنی خاص گفت شما باید ماهیت خودتان را در مذاکرات مشخص کنید، و باید اثبات کنید به دلیل اینکه با صراحت صحبت نمی کنید شرایط سخت شده است .

وی گفت: ظریف در پاسخ به کوچک زاده از وی پرسید من وحدت ملی را خدشه دار کرده ام؟ یا کسی که به من خائن گفته است؟ و کوچک زاده در جواب می گوید: خائن گفتن را کسی به شما می گوید، که زیر سایه تهدید مذاکرات را ادامه می دهید، و من از زبان او به شما می گویم!

این شاهد عینی در ادامه افزود: ظریف پس از شنیدن این ادعا واکنش نشان داد و گفت رهبری خودشان زبان «برا»ی این نظام هستند و شما حق ندارید از زبان ایشان مطلبی بیان کنید.

وزیر خارجه کشورمان پس از بیان این سخن، مجلس را ترک کرد.

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2015-05-25 00:57

دیدگاه‌ها

تصویر خالق
دمت.کرم.اقای.ظریف.خوب.جوابشو.دادی
ارسال شده توسط خالق در 24 شهريور 94 - 13:52
تصویر saji
آقای ظریف لطفا به فکر منافع کشورمون هم باش داری با خنده کاری هات مملکت رو بر باد میدی
ارسال شده توسط saji در 07 خرداد 94 - 23:49
تصویر سید
سلام آقای دکتر ظریف دمت خیلی گرم
ارسال شده توسط سید در 07 خرداد 94 - 11:09
تصویر داش سیا
از آقای کوچک زاده بپرسید وقتی دامادش را با مدرک فوق لیسانس مکانیک در دانشگاه گیلان، که دوره دکتری مکانیک داره، استخدام می کرد منافع ملی به خطر نیفتاد؟؟؟؟!!!!
ارسال شده توسط داش سیا در 07 خرداد 94 - 10:14
تصویر زینب
سلام. ظریف دمت گرم یعنی چی؟؟ کوچک زاده نماینده ی مردم هست و ظریف وزیر خارجه از ظریف انتظار بیشتری میره باس ظریف با ادب مدیریت میکرد فضا رو نه اینکه تنش رو بیشتر کنه. البته اگه مدیر بود نه باس بعد 2 سال مذاکره 100 روزه مشکلات اقتصادی بر طرف شه!!! البته کمتر از کوچک زاده نیس در لحن بد و ... فقط کوچک زاده برد شد.
ارسال شده توسط زینب در 07 خرداد 94 - 07:44
تصویر محمد
از کوچک زاده بیشتر از این انتظار نمیرود!ظریف دمت گرم...
ارسال شده توسط محمد در 04 خرداد 94 - 02:13

افزودن دیدگاه جدید