کد مطلب: 

173719

لحظه به لحظه از لوزان؛ سه ساعت طلایی تا امضای بیانیه سیاسی

در تحولی دیگر بازارهای جهانی واکنشی قابل توجه به تحولات لوزان نشان داده اند .
لحظه به لحظه از لوزان؛ سه ساعت طلایی تا امضای بیانیه سیاسی

مثلث آنلاین : در حالی که آمریکایی ها اعلام کرده اند که حاضرند تا فردا مذاکرات را تمدید کنند دیپلمات ها اعلام کرده اند مذاکرات به مرحله خوبی رسیده است.یک دیپلمات ارشد شرکت کننده در مذاکرات هسته ای روز سه شنبه به ایتارتاس گفت هیچ نشانی از شکست احتمالی مذاکرات ایران و گروه پنج به علاوه یک به چشم نمی خورد.
وی گفت: هیچ نشانی از شکست احتمالی وجود ندارد؛ ما از هیچ تلاشی برای حصول نتیجه،‌ فروگذار نمی کنیم.
اعضای هیئت های مذاکره کننده می گویند این گفتگوها ممکن است در طول شب ادامه یابد.پیشتر اعضای برخی از هیئت ها اعلام کرده بودند آماده اند تا هر زمانی که مذاکرات طول بکشد در لوزان بمانند.
در همین حال یک شبکه عربی گفته است که جدال سختی میان دیپلمات ها در جریان است. محمد جواد ظریف تا کنون حاضر نشده از خواست های اصلی ایران کوتاه آید.
برخی خبرنگاران حاضر در لوزان نیز گفته اند که احتمالا امشب توافقنامه امضا می شود ودر ابتدای صبح خبر آن اعلام می شود. احتمالا این اعلام خبر به صورت پخش ویژه تلویزیونی و بدون جابجایی دیپلمات ها به محل جدید خواهد بود.
در تحولی دیگر بازارهای جهانی واکنشی قابل توجه به تحولات لوزان نشان داده اند . نفت کاهش قابل ملاحظه ای داشته است. در ایران نیز طلا ارزان شده است.
همزمان شبکه تلویزیونی المیادین لحظاتی پیش در خبری فوری به نقل از بعیدی نژاد معاون وزیر خارجه ایران اعلام کرد: درباره لغو تحریم ها به توافق رسیدیم.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2015-04-01 23:34

افزودن دیدگاه جدید