کد مطلب: 

273497

تندیس طلایی صادرکننده نمونه سال ۱۴۰۱ اعطا شد

در مراسمی با حضور رییس جمهور، از میان 57 صادرکننده برتر، به سه شرکت مدال افتخار صادرات، به 7 شرکت تندیس صادرکننده ممتاز ملی و به 47 شرکت تندیس صادرکننده نمونه ملی اهدا شد. یک شرکت عضو اتحادیه صادرکنندگان صنعت مخابرات ایران هم ‌تندیس طلایی صادر کننده نمونه کشور در سال ۱۴۰۱ را دریافت کرد.
اتحادیه صادر کنندگان صنعت مخابرات ایران

به گزارش گروه دریافت خبر سیتنا، مراسم روز ملی صادرات روز شنبه ۳۰ مهرماه با حضور رئیس جمهور، وزیر صمت، وزیر کار، رییس اتاق بازرگانی ایران، رییس سازمان توسعه تجارت، نمایندگان مجلس مدیران ارشد سازمان های دولتی، تشکل های صادراتی از جمله اتحادیه صادرکنندگان صنعت مخابرات ایران و صادر کنندگان نمونه کشور برگزار شد.

از میان 57 صادرکننده برتر، به سه شرکت مدال افتخار صادرات، به 7 شرکت تندیس صادرکننده ممتاز ملی و به 47 شرکت تندیس صادرکننده نمونه ملی اهدا شد.

شایان ذکر است که در روند انتخاب صادرکننده نمونه ۱۴۰۱ شاخص‌های مختلفی از جمله «سنجش تولید و سرمایه‌گذاری مشترک با طرف‌های خارجی»، «عمق دانش بنیانی»، «فعالیت در مناطق محروم و کم برخوردار»، «میزان اشتغالزایی»، «میزان نفوذ در شبکه مصرف بازارهای هدف»، «سطح پیچیدگی محصول و ارزش افزوده»، «عضویت در تشکل‌های تخصصی صادراتی»، «ثبت برند بین‌المللی» و «استفاده از نیروی انسانی، مصالح و تجهیزات داخلی در پروژه‌های خارج از کشور» دخیل بوده است.

تندیس طلایی صادرکننده نمونه سال ۱۴۰۱ اعطا شد

لازم به توضیح است، در ارزیابی های صورت گرفته، کارگروهی متشکل از نمایندگان وزارتخانه‌های صمت، جهاد و کشاورزی، سازمان‌های برنامه و بودجه و استاندارد، بانک مرکزی، اتاق تعاون، اتاق بازرگانی و صنایع و معاون و کشاورزی، گمرک و به ریاست رئیس سازمان توسعه تجارت مسولیت ارزیابی را عهده دار بوده اند.

تندیس طلایی صادرکننده نمونه سال ۱۴۰۱ اعطا شد

گفتنی است که در این مراسم مهندس شیرانی مدیرعامل شرکت مهندسین مشاور موننکو‌، که عضو هیات مدیره اتحادیه صادرکنندگان خدمات فنی مهندسی، مشاوران و پیمانکاران صنعت مخابرات ایران نیز می باشند، لوح و‌ تندیس طلایی را دریافت نمودند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 3
2022-10-22 16:03

افزودن دیدگاه جدید