کد مطلب: 

173252

بیمه آتش سوزی رایگان برای مشتریان وفادار پرداخت نوین

به دنبال برگزاری مراسم قرعه کشی طرح تشویقی پرداخت نوین، بیمه نامه آتش سوزی به عنوان یکی از مزایای وفاداری، آماده ارائه به واجدین شرایط است.
بیمه آتش سوزی رایگان برای مشتریان وفادار پرداخت نوین

به گزارش سیتنا به نقل از روابط عمومی پرداخت نوین،  این شرکت در راستای گسترش فرهنگ استفاده از ابزارهای نوین پرداخت الکترونیک و تقدیر از مشتریان وفادار خود ، در ادامه برگزاری طرح های تشویقی متنوع، از  ابتدای شهریور 93 اقدام به اجرای طرح تشویقی جدید با عنوان "طرح جامع آوای نوین" کرد.
این گزارش می افزاید: طرح افزایش امتیاز بخشی از طرح جامع آوای نوین است که به منظور قدردانی از پذیرندگان دارای پایانه فروش فعال در نظر گرفته شد و بر اساس آن پذیرندگان پایانه های فروش بانک اقتصاد نوین بر حسب امتیاز کسب شده بر مبنای حجم و تعداد تراکنش انجام شده در سه سطح "بهبود، برین و نوین" قرار گرفتند .
بر همین اساس، باشگاه وفاداری نوین در پاسخ به اعتماد این گروه از مشتریان، جوایز ارزنده نقدی و غیر نقدی را برای سطوح مختلف در نظر گرفت.
"صدور رایگان بیمه نامه آتش سوزی برای پذیرندگان گروه نوین، یکی از جوایز متنوع این طرح است."
احمد میردامادی مدیرعامل پرداخت نوین در مراسم قرعه کشی طرح جامع آوای نوین که چندی قبل با حضور نمایندگان بانک اقتصاد نوین و همچنین اعضای هیات مدیره و مدیران شرکت پرداخت نوین برگزار شد، طی سخنانی به اهمیت موضوع وفاداری در روند گسترش بانکداری الکترونیک تاکید کرد.  
وی یادآور شد: مشتریان وفادار یکی از پایه های اصلی این صنعت به شمار می روند. میردامادی در ادامه با تاکید بر اهمیت وجود مشتریان وفادار، خاطرنشان کرد: مشتریان، بزرگترین دارایی یک بنگاه اقتصادی هستند و مشتریان وفادار می توانند جریانی ادامه دار از توسعه سرمایه را برای کسب و کارها به ارمغان بیاورند.
لازم به ذکر است طرح جامع آوای نوین برای تمامی گروه های استفاده کننده از خدمات پرداخت الکترونیک شامل پذیرندگان پایانه های فروشگاهی، پذیرندگان درگاه اینترنتی، پذیرندگان کیوسک های خدمات بانکی و دارندگان کارتهای شتابی طراحی و اجرا شد و هزاران جایزه ارزنده نقدی و غیر نقدی برای مشتریان شرکت پرداخت نوین به ارمغان آورد.
بر اساس این گزارش علاقمندان جهت اطلاع از اسامی هزاران برنده طرح جامع آوای نوین می توانند با مرکز ارتباط نوین بشماره 48322073 –021 تماس بگیرند. شایان ذکر است جوایز تخصیص یافته به زودی به برندگان خوش شانس این طرح اهدا می شود.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2015-03-03 21:12

افزودن دیدگاه جدید