کد مطلب: 

412

وقتی انتقادات تند و تیز برخی رسانه‌ها از دو مجری تلویزیونی کار دستشان داد!

وقتی انتقادات تند و تیز برخی رسانه‌ها از دو مجری تلویزیونی کار دستشان داد!

احمد‌زاده در ادامه سوال جالبی مطرح کرد و گفت: «اصلا شما قضاوت کنید کار ما در آن ۱۰ دقیقه بدتر بود یا کاری که یک برنامه در خصوص آوردن مرد سه‌زنه انجام داد؟ کدام یک از ما هنجارشکن‌تر بودیم؟

 

به گزارش سیتنا از پارس توریسم  بالاخره انتقادات تند و تیز برخی رسانه‌ها از اجرای مشترک کاظم احمدزاده و محمود شهریاری کار دست این دو زوج هنری داد و گویا قرار است این دو مجری تلویزیونی پس از سال ها از هم جدا شوند، دو مجری که گویا داوود رشیدی بازیگر سینما و تلویزیون آن‌ها را به لورل و هاردی تشبیه کرده است.

 

از مدتی قبل موج انتقاد رسانه‌ها از برنامه‌هایی با اجرای مشترک محمود شهریاری و کاظم احمد‌زاده بالا گرفت. از هفته‌نامه چلچراغ گرقته که پرونده‌ای انتقادی از این برنامه منتشر کرد تا خبرگزاری فارس که مطالب تندی در انتقاد از این برنامه مطرح کرد.

 

شهریاری هر چه قر در کمرش مانده بود خالی کرد

فارس پس از اجرای مشترک احمدزاده وشهریاری در برنامه ویژه نیمه شعبان در انتقادی تند‌و‌تیزی نوشت: «شبکه تهران زمان پخش این برنامه آنتن خود را به طور کامل در اختیار کاظم احمدزاده، محمود شهریاری و هومن حاجی عبداللهی مجریان این برنامه به همراه مسعود روشن‌پژوه همان مجری که نیم ساعت قبل در شبکه یک سیما برنامه اجرا می‌کرد و دو مجری دیگر قرار داد تا از هر کاری برای جلب مخاطب فرو نگذارند و خلاصه این که محمود شهریاری هم هرچه قر در این سال‌ها در کمرش مانده بود، در این برنامه خالی کرد.»

 

انتقاد از لطیفه‌های مورد‌دار و شوخی‌های زننده

فارس در ادامه نوشت: «متاسفانه گردانندگان این برنامه تصور کرده بودند برای خنداندن مردم مجری باید هر لطیفه مورد‌دار و بی‌مزه‌ را عنوان کند و مجریان با هم شوخی‌های زننده‌ داشته باشند. تلویزیون و برنامه‌سازان ما هنوز و بعد از گذشت ۳۲ سال از انقلاب اسلامی تصور می‌کنند برای ایجاد فضای شاد باید آهنگ‌هایی شبیه آنچه در برخی مجالس عروسی نواخته می‌شود بگذارند و مجری نیز به هر دری بزند و هر توهینی را در قالب شوخی و مطایبه به خورد مردم و مخاطبان خود بدهد.»

 

می‌خواهند جلوی اجراهای ما را بگیرند

کاظم احمدزاده در تازه ترین مصاحبه خود با یکی از هفته‌نامه‌ها گفت: «خیلی‌ها می خواهند به هر طریق و بهانه ای جلوی اجراهای مشترک مارا بگیرند و مطمئنم موفق هم خواهند شد، چون شخصا تصمیم گرفتم دیگر با آقای شهریاری اجرای مشترک نداشته باشم. البته سوء‌تفاهم نشود، چون بدون هر گونه مبالغه و اغراق یکی از بزرگترین افتخاراتم در تاریخ اجراهایم، کارهای مشترکی بوده که با آقای شهریاری انجام داده‌ام، ولی این فشاری که روی ما آمده، واقعا ارزش این همه استرس و دغدغه را ندارد.»

 

احمدزاده که با هفته‌نامه یکشنبه مصاحبه کرده در ادامه گفت: «به اندازه دادن شاهرگم حاضرم از برنامه دفاع کنم و بگویم تمام شوخی‌های ما کاملا هدفمند و برنامه‌ریزی شده بود. در پشت تمام این شوخی‌ها، آیات قرآن و احادیث پیامبر و ائمه نهفته و تمام شوخی‌های ما در نهایت دارای پیام اخلاقی بسیار مثبت و مهم بوده است.»

 

کنترل برنامه از دست ما خارج شد

این مجری شناخته‌شده تلویزیون در ادامه توضیح داد: «تمام این هیاهوهای دوماه اخیر فقط به خاطر آن ۱۰ دقیقه ویژه برنامه نیمه‌شعبان بود که در آن فقط کمی کنترل برنامه از دست ما خارج شد، ولی بازهم در آن چند دقیقه هیچ اتفاقی که به اساس جامعه ضربه بزند به وجود نیامد.»

 

انتقاد از برنامه مرد سه زنه

احمد‌زاده در ادامه سئوال جالبی مطرح کرد و گفت: «اصلا شما قضاوت کنید کار ما در آن ۱۰ دقیقه بدتر بود یا کاری که یک برنامه در خصوص آوردن مرد سه‌زنه انجام داد؟ کدام یک از ما هنجارشکن‌تر بودیم؟

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2011-10-01 07:45

افزودن دیدگاه جدید