کد مطلب: 

3155

همجنس گرایان در هیات مدیره‎ی فیس بوک! + عکس

سیتنا - امروزه "فیس بوک" از پُر طرف دارترین شبکه های اجتماعی محسوب می شود که با ارتقای و افزایش آیکن های ویژه و غیر اخلاقی همچون آیکن "ازدواج دو همجنس" عرض اندام می‎کند. جریان از این قرار است که پس از یک ازدواج پر سر و صدا بین "مارک زوکربرگ" و "پریسچیلا چان"، درست روز بعد از عرضه سهام فیس بوک حالا نوبت به یک ازدواج پر سر و صدای دیگر رسیده است. "کریس هاگز"، همکلاسی سابق زوکربرگ که الان یکی از بنیانگذاران فیس بوک است، روز یک شنبه و پس از رابطه ای طولانی مدت با "شن الدریج" ازدواج کرد و مانند زوج قبلی عکس هایش را روی صفحه ی فیس بوکش قرار داد. این ازدواج همجنس ‌گرایانه باعث شده که فیس بوک برای نخستین بار آیکن ازدواج دو همجنس را به امکاناتش اضافه کند.

 

 

هاگز 28 ساله که بیشتر به خاطر فعالیت ها و عقاید سیاسی اش شهرت دارد، سردبیر نشریه "نیویورک ریپابلیک" است. او در سال 2004 به همراه زوکربرگ و "داستیک موسکوویتز" (به همراه کمک های مالی "اداوردو ساورین") فیس بوک را بنا گذاشتند. هاگز از همان روزهای اولیه به عنوان سخنگوی فیس بوک شناخته شد. هاگز قبل از پیوستن تمام و کمال به تیم محصول فیس بوک از دانشگاه در رشته تاریخ و ادبیات فارغ التحصیل شد و به رغم اینکه در "سیلیکون ولی" فعالیت داشت، اما به سیاست روی آورد و در سال 2008 مدیر سازمان آنلاین کمپین تبلیغاتی باراک اوباما شد.

 

او سپس بر اساس عقایدش و با استفاده از تجربیاتش شبکه ی اجتماعی Jumo را پایه گذاری کرد که یک شبکه مبتنی بر فیس بوک غیر انتفاعی است. هاگز علایقش در تکنولوژی و روزنامه نگاری را ادامه داد و هم اکنون این دو علاقه مندی را در نیویورک ریپابلیک ادامه می دهد. هاگز و الدریج همدیگر را در سال 2005 در کمبریج ملاقات کردند. به نوشته نیویورک پست میهمانان عروسی این دو زوکربرگ، شان پارکر، گیل کینگ و سناتور کریستن گیلبرند و چاک شامر بودند. همچنین نانسلی پلوسی در این میهمانی حضور داشت. این ازدواج حالا زمانی معنی پیدا می کند که اوباما در آستانه انتخابات جدید ریاست جمهوری حمایت قاطع خود را از ازدواج همجنس ‌گرایان اعلام کرده است.

 

مارک زوکربرگ، مۆسس فیس ‌بوک، سی و پنجمین و جوان ‌ترین ثروتمند دنیاست. او فقط 27 سال دارد. وی در سال 2010م. از سوی مجله‌ تایمز به عنوان مرد سال انتخاب شد. سایت "یهودی یا غیریهودی" جایی برای تعیین یهودی بودن یا نبودن مشاهیر دنیا بر اساس بررسی شواهد و معیارهای چندگانه است. این سایت، نمره‌ 13 از 15 را به مارک زوکربرگ اختصاص داده است و معنای آن این است که زوکربرگ یک یهودی است. زوکربرگ در یک خانواده‌ یهودی آمریکایی متولد شده است و قاعدتاً خود وی نیز باید یهودی باشد اما او اظهار داشته که خداباور نیست. البته این موضوع در ادعای این نوشتار خللی وارد نمی‌کند چون ما یهودیانی از این دست را خوب می‌شناسیم.

 

در فهرستی که روزنامه‌ صهیونیستی "جرزالم پست" از 50 نفر از تأثیرگذارترین یهودیان دنیا ارائه داده است، مارک زوکربرگ در رتبه‌ چهارم (سه رتبه پس از بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی که نفر اول فهرست است) قرار دارد. "زوکربرگ" به همراه مدیران چندین شرکت بزرگ اینترنتی در فوریه‌ سال 2008 از سوی سران رژیم صهیونیستی به مناسبت شصتمین سال تأسیس این رژیم اشغالگر، به کنفرانس بین‌المللی اورشلیم دعوت می ‌شود. موضوع این کنفرانس، بررسی آینده‌ تکنولوژی در جهان و به خصوص بحث و بررسی پیرامون تأثیراتی که جامعه‌ جهانی یهود و رژیم صهیونیستی از این تحولات می ‌پذیرند، بود.

منبع: تبیان

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2012-07-09 21:11

دیدگاه‌ها

تصویر ناشناس
بابا شایعه پراکنی نکنید زشته!
ارسال شده توسط ناشناس در 11 دى 48 - 04:03

افزودن دیدگاه جدید