کد مطلب: 

11554

تبلیغات ایرانسل را به اجبار گوش کنید!

تبلیغات ایرانسل را به اجبار گوش کنید!

"تا ۸۰ درصد تخفیف در مکالمه ایرانسل در استان اصفهان با جزیره هوشمند ایرانسل" این جمله‌ای است که اپراتور ایرانسل موقع زنگ زدن به کاربران پخش می کند و سبب گلایه بسیاری از مشترکان شده است.

 

به گزارش سیتنا به نقل از ایمنا، در 6 آذر ۱۳۸۵، مجوز اپراتوری دوم تلفن همراه از سوی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی کشور و وزارت ارتباطات و فن‌آوری اطلاعات، به شرکت ایرانسل اعطا شد.

ایرانسل هربار و به مناسبت‌های مختلف سرویس‌های متعددی را برای کاربران خود از جمله آهنگ پیشواز ارائه می‌دهد که مشترکان در صورت تمایل می‌توانند این سرویس را انتخاب کنند. این درحالی است که برخی از کاربران علاقه‌ای به فعال کردن آهنگ پیشواز ندارند اما این بار ایرانسل در راستای ارائه سرویس‌های جدید و حمایت از مشترکان، سرویس پیشرفته «جزیره هوشمند ایرانسل» را برای مکالمه با هزینه‌های بهینه در اختیار مشترکان اعتباری خود قرار داده است.

بشنوید: تبلیغ ایرانسل به جای بوق اتصال!

اما این کار نه تنها با اطلاع کاربران نبوده بلکه بدون هیچ اطلاع رسانی تبلیغات این دوره خود را بر روی بوق اتصال مشترکان ایرانسل پخش می‌کنند.

با توجه به اینکه تبلیغات ایرانسل همیشه از طریق پیامک و یا آگهی‌های تلویزیونی برای کاربران این اپراتور ارسال و پخش می‌شد اما چند روزی است که این اپراتور فراتر رفته و تبلیغات خود را از طریق بوق اتصال زنگ زدن با کاربران اعلام می‌کند.

یکی از مشترکان ایرانسل در گفت و گو با ایمنا با گلایه از اقدام این اپراتور، اظهار داشت: اگر می‌خواستم صدا و آهنگی موقع بوق اتصال پخش شود از آهنگ‌های پیشواز استفاده می‌کردم این اقدام مانند نوشتن مطلبی بدون اجازه بر دیوار منزل کسی است.

وی تاکید کرد: این کار باید با نظر کاربران و اراده آنها صورت می‌گرفت.

شماره گیری ۷۰۰ برای انصراف از پخش تبلیغات ایرانسل

یکی از کارشناسان نمایندگی شرکت ایرانسل در استان اصفهان در این خصوص، گفت: این نوع تبلیغات از سوی مرکز برای تمام شهرهای تحت پوشش ایرانسل ارسال شد و از نمایندگی‌های فعال هر شهر خواسته شد که برای اطلاع‌رسانی بیشتر به عنوان آهنگ پیشواز مشترکان پخش کنند.

عبدالله‌زاده تصریح کرد: اگر مشترکی مایل به پخش تبلیغ این سرویس نیست با شماره‌گیری ۷۰۰ از طریق خطوط ایرانسل و شماره‌گیری ۰۹۳۷۷۰۰۰۰۰۰ از طریق خط ثابت انصراف خود را اعلام کند.
وی تاکید کرد: تاکنون ابلاغیه‌ای مبنی بر زمان پایان این طرح به دست ما نرسیده است.

این کارشناس بیان داشت: این نوع تبلیغات برای مشترکانی که دارای آهنگ پیشواز هستند، پخش نمی‌شود.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2013-12-17 19:12

افزودن دیدگاه جدید