کد مطلب: 

7046

ساده‌اید اگر فکر کنید مسؤولان اختلالات اینترنت را قبول دارند!

رضا ساکی در مطلب طنز روز خبرگزاری ایسنا نوشت: من به عنوان یک کاربر حقیر و کوچک فکر می‌کنم که این روزها تمام پارامترهای مذکور دخالت کرده‌اند و دخیل شده‌اند و اینترنت را از کار انداخته‌اند...

 

به گزارش سیتنا، ساده‌اید اگر فکر کنید مسؤولان ذره‌ای قبول دارند که اینترنت چهار روز است قطع است! یعنی نه فقط قبول ندارند، بلکه ایده‌های جالبی هم دارند:

علیرضا صیدی، رییس مرکز توسعه فناوری اطلاعات شرکت مخابرات ایران، در اظهارنظری اعلام کرد: «توان بازار اینترنت پرسرعت کشور بسیار بالاست و به‌زودی طرح «هر خانوار ایرانی یک خط اینترنت پرسرعت» برای پاسخ‌گویی به نیاز بازار اجرا می‌شود.»

کور شوم اگر دروغ بگویم، چهار روز است همین ایسنا به‌زور باز می‌شود، چه رسد به فیس‌بوک! پریروز می‌خواستم عکسی برای خبرگزاری بفرستم یک ساعت تمام طول کشید تا فرستاده بشود! کاربران اینترنت از دسترسی به خبرگزاری‌ها و سایت‌های دولتی و رسمی هم محروم‌اند!‍ ایمیل هم که کلا باز نمی‌شود! حالا چرا این‌طوری است، خدا می‌داند. عده‌ای بحث نزدیکی انتخابات را دلیل این قطعی می‌دانند، ولی مسؤولین این را هم قبول ندارند:

علی حکیم‌جوادی، رییس سازمان فناوری اطلاعات، در پاسخ به این شبهه تأکید کرد: «پارامترهای متعددی در سرعت اینترنت دخیل است و نزدیک شدن زمان انتخابات هیچ نقشی در کاهش سرعت نخواهد داشت.»

من به عنوان یک کاربر حقیر و کوچک فکر می‌کنم که این روزها تمام پارامترهای مذکور دخالت کرده‌اند و دخیل شده‌اند و اینترنت را از کار انداخته‌اند. به نظرم اگر مسؤولین طرح «هر خانوار ایرانی یک خط اینترنت معمولی» را اجرا کنند مردم تا ابد دعاگوی ایشان خواهند بود!

راستی به نظر شما آیا پارازیت‌های ماهواره‌یی ربطی به بحث اینترنت دارد؟ یا آن بحث به این بحث مربوط نیست؟ چون روی ماهواره‌ی بدر چنان پارازیتی هست که کانال‌های خودمان را هم از دسترس خارج کرده است، چه رسد به شبکه‌های ضاله‌ای مثل «من‌وتو» و «بی‌بی‌سی»!

باقی‌بقای‌تان!

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2013-05-08 15:41

دیدگاه‌ها

تصویر ناشناس
هرروز یک وعده میدهند اما...روزانه دو سه هزارتومان شارج جی پی میخریم وبرای ورود به سایتهای (سیما ومطبوعات)ساعتها انتظار میکشیم.همین الان برای بالا آمدن همین مطلب بیست دقیقه انتظار کشیدم.ظلم هم اندازه داره پول و وقت واحساسات خرج میکنیم تا ناچار نشویم برای رفع نیازهایمان به سایتهای مخرب رجوع کنیم.فقط برای مردم خط قرمز درست کردن هنر نیست .نیازم را برآورده کن نمیرم ماهواره بخرم.میدانید چنددرصد دارند اینترنت ماهواره ای استفاده میکنند. سالهاست زیرساخت میسازند فقط باحرف.
ارسال شده توسط ناشناس در 11 دى 48 - 04:03

افزودن دیدگاه جدید