کد مطلب: 

5684

شیوه‎ی جدید فروش اینترنت چیست؟

شیوه‎ی جدید فروش اینترنت چیست؟

دستورالعمل جدیدی توسط کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات تصویب شده که از امروز شرکت‌های اینترنتی را ملزم می‌کند شیوه محاسبه قیمت اینترنت را در ایران تغییر دهند. این شیوه‌ تازه چیست؟

تا امروز شیوه‌ای که اعمال می‌شد این بود که کاربران اینترنت ADSL بابت سرویس خود برای مثال سه ماهه با محدودیت 5 گیگابایت ترافیک ماهیانه هزینه‌ای می‌پرداختند و برای هر مقدار اضافه‌ مصرف هزینه تازه‌ای می‌پرداختند.

در شیوه جدید هزینه‌ای بر اساس سرعت اینترنت از 6 بیت بر ثانیه تا یک مگابیت بر ثانیه ارائه خواهد شد و برای هر ردیف هزینه نگهداری که هنوز اعلام نشده است دریافت می‌شود. پس از آن مشترک به هر میزان که بخواهد می‌تواند ترافیک بخرد و قیمت ترافیک نیز به صورت معکوس با افزایش حجم کاهش می‌یابد.

مزیت این سرویس نسبت به روش قبلی در این است که در حالت قبل شرکت‌های اینترنتی به طور معمول اینترنت شما را با تعداد زیادی که گاه تا 10 مشترک می‌رسد تقسیم می‌کرده‌اند در حالی که در حالت جدید نفعی برای این کار ندارند.

سود آنها در این خواهد بود که شما هر چه زودتر با بهترین سرعت مطمئنه، در حد منع قانونی و دستوالعمل‌ها اینترنت خود را مصرف کنید. اما ممکن است همین مساله هزینه اینترنت کاربرانی را که بیشتر از اینترنت استفاده می‌کنند به مقدار قابل توجهی افزایش دهد.

* نسترن فرمانیان

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2013-02-12 14:36

دیدگاه‌ها

تصویر ناشناس
سرعت از 64 کیلوبیت بر ثانیه نه 6 بیت بر ثانیه
ارسال شده توسط ناشناس در 11 دى 48 - 04:03
تصویر ناشناس
این اینترنتی که ما داریم همون 6 بیت بر ثانیه هستش
ارسال شده توسط ناشناس در 11 دى 48 - 04:03

افزودن دیدگاه جدید