کد مطلب: 

12208

طنز/ 10 کلمه محبوب ایرانی‌ها در اینترنت به روایتی دیگر!

طنز/ 10 کلمه محبوب ایرانی‌ها در اینترنت به روایتی دیگر!

شرکت صهیونیستی گوگل که متاسفانه بزرگ‌ترین موتور جست‌وجوی اینترنتی جهان است در گزارشی درباره بیشترین کلماتی که ایرانی‌ها جست‌وجو کرده‌اند سیاه‌نمایی کرده و کلماتی را منتشر کرده است که از بیان آنها عاجزیم. اما همان‌طور که گفتیم این گزارش گزارشی مغرضانه بوده است و اگر دوست دارید بدانید که ایرانی‌ها دقیقا در سال ۲۰۱۳ چه چیزی در گوگل جست‌وجو کرده‌اند، باید گزارش مرکز تحقیقات‌وپژوهش ملی را مطالعه کنید.

 

به گزارش سیتنا، رضا ساکی در طنز روز ایسنا، ادامه داد:

در این گزارش آمده است:

ده کلمه‌ای که ایرانی‌ها بیشتر در اینترنت جست‌وجو کرده‌اند عبارتند از:

علم، پژوهش، فناوری، نانو، ‌هسته‌ای، فضاپیما، تکنولوژی، آینده، سلول‌ و بنیادی.

در بخش تصویر هم بیشترین کلمات و جملات این‌طوری بوده‌اند:

تصویر دختر فضانورد، تصویر دخترقدبلند دانشمند، تصویر زن مدیر نمونه، تصویر پایگاه بین‌المللی فضا، دانلود فضاپیمایی دختران، دانلود سخنرانی دختران در دانشگاه، دانلود سخنرانی‌های دانشگاه کمبریج، دانلود علم، دانلود فرمول‌های ریاضی و دانلود مستند زندگی پنگوئن‌ها!

***

رییس‌جمهور: زیرزمینی شدن نقد به نفع جامعه نیست!

والا زیرزمینی شدن هیچ چیزی به نفع جامعه نیست چون چیزی که در زیرزمین بماند عاقبتش عاقبت خوبی نیست. من خودم وقتی بچه بودم هر وقت به زیرزمین خانه سرک می کشیدم پدرم شاکی می‌شد که بچه توی زیرزمین چه می‌کنی؟ یادم هست آن روزها کمانچه می‌زدم و هر وقت توی زیرزمین کمانچه می‌زدم پدرم می‌آمد می‌گفت پسر چرا توی زیرزمین ساز می‌زنی، جایی ساز بزن که دیگران هم بشنوند. زیرزمین جای ساز زدن نیست این‌طور ساز زدن عاقبت ندارد. پدرم راست می‌گفت چون برخی از دوستانم که تا آخر در زیرزمین ساز زدند کارشان از ساز عرفی به ساز غیرعرفی کشیده شد به طوری که دیگر صدای سازشان درنمی‌آمد بلکه بوی سازشان به مشام می‌رسید.

***

خبردار شدیم آیت‌الله جنتی را غافلگیرانه به مراسم اختتامیه جشنواره عمار دعوت کرده‌اند تا سخنرانی کنند و ایشان هم در میان صحبت‌ها دیالوگی از فیلم «توبه نصوح» ساخته محسن مخملباف را به عنوان دیالوگی مطرح کرده‌اند که سال‌ها در ذهن داشته‌اند. حالا فکر کنید که اگر کسی دیگر در مراسمی دیگر این دیالوگ را بر زبان جاری می‌کرد، دیگران چه قشقرقی راه می‌انداختند. فکر کردید؟

***

حسین علیزاده: حل مسائل موسیقی، راحت‌تر از حل مسائل هسته‌ای است!

اتفاقا خیلی از مسائل هست که حل آن‌ها از هسته‌ای سخت‌تر است، یکی همین موسیقی. حل مسائل موسیقی سخت‌تر از هسته‌ای است چون برای حل هسته‌ای ما باید با دیگران حرف بزنیم و آن را حل کنیم ولی برای حل کردن مسائل موسیقی باید با خودمان حرف بزنیم و حرف زدن درباره موسیقی با خودمان خیلی سخت است. اصلا هر کاری که نیاز به گفت‌وگوی داخلی دارد کار صعبی است.

باقی بقای‌تان!

 

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2014-01-13 19:04

دیدگاه‌ها

تصویر ناشناس
گوگل در کار تحریف حرف نداره شما کلمه ashoora رو با 2 تا آیپی مختلف ایرانی و غیرایرانی گوگل کن...
ارسال شده توسط ناشناس در 11 دى 48 - 04:03
تصویر احمد
شما که خودتان راسایت فناوری وعلمی میدانید دیگرچرا؟ این چرت وپرت هادربین کاربران واقعی اینترنت خریداری ندارد. یک 24 ساعت گوگل وجی میل فیلترشد، کارهای مردم درمملکت به تعطیلی کشیده شد.جناب نویسنده لابدسیستم عامل رایانه ای که شماباآن مزخرفاتتان رانشرمیکنیدهم ازشرکت صهیونیستی ماکروسافت وایمیلتان ازشرکت فاشیستی یاهوو........مگرمجبوریدبرای اینکه مطلبتان درج شودشروع آن رابابدوبیراه اغازکنید؟ خودتان چه هنری دارید ؟ خدماتی که گوگل بصورت رایگان به مامیکنداگردست ماایرانیهابودکه دنیا رابدبخت میکردیم ....بازهم اینها انسانند.
ارسال شده توسط احمد در 11 دى 48 - 04:03
تصویر ناشناس
به لطف قوانین کپی رایت کسی پیدا نمیشه که داشتن یه نرم افزار یا بازی به دلش مونده باشه ، این جوک ها فقط برای اریک اشمیت خنده داره
ارسال شده توسط ناشناس در 11 دى 48 - 04:03
تصویر یک ایرانی
چرا القاء می کنید که « شرکت صهیونیستی گوگل که متاسفانه بزرگ‌ترین موتور جست‌وجوی اینترنتی جهان است ...» شرکت خیلی خیلی خیلی بد است؟؟ خوب! حق با شما!! ولی همین گوگل و جیمیل 100% رایگان صهیونیستی « که متاسفانه بزرگ‌ترین موتور جست‌وجوی اینترنتی جهان است ...» اگر فقط یک روز تعطیل شود ما ایرانی ها چه عزایی می گیریم؟؟ این آیه شریفه را مد نظر داشته باشید که : « فبشر عبادی الذین یستمعون القول و .... »
ارسال شده توسط یک ایرانی در 11 دى 48 - 04:03
تصویر ناشناس
نترس گوگل تعطیل بشه یاهو بینگ هست تو نگران نباش اونم تعطیل شد تو خیابون دنبالش میریم
ارسال شده توسط ناشناس در 11 دى 48 - 04:03
تصویر ناشناس
این کلمات جستجو شده سیاهنمایی نیستند. باید این واقعیت زشت را پذیرفت و شرمنده شد. این قدم اوله. در ضمن کلمات نشان می دهند که متاسفانه چی تو ذهن مردای اینترنت دوست ایرانی می گذره. من زن که نمیرم عکس همجنس خودمو سرچ کنم.
ارسال شده توسط ناشناس در 11 دى 48 - 04:03
تصویر امين
سيتنا مطلبت طنزه يا جدي ميگي گوگل سياه نمايي ميكنه ؟!!! ميگم چرا هر وقت عكس سخنراني علمي دختران رو سرچ ميكنم عكس يه خواننده معلوم الحال مياد پس كار گوگله كه سياهنمايي ميكنه ! اگه دستم به اين گوگل سياه نما برسه ميدونم چيكارش كنم :-|
ارسال شده توسط امين در 11 دى 48 - 04:03
تصویر ناشناس
اولا گور بابای رژیم صهیونیستی. ولی خودتون هم می دونید که google نه می تونه و نه اجازش رو داره که هیچ دیتایی رو تحریف کنه چون در غیر اینصورت بزرگترین موتور جستجو جهان نمی شد. این نویسنده این مقاله هست که کذب نوشته.
ارسال شده توسط ناشناس در 11 دى 48 - 04:03

افزودن دیدگاه جدید