کد مطلب: 

275449

ببینید| خبر خوب وزیر ارتباطات برای گیمرها؛ 150بازی پرمخاطب به داخل کشور منتقل شدند

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: با تلاش همکاران در وزارت ارتباطات 150 بازی پر مخاطب در کشورمان به داخل کشور منتقل شدند که زمان پینگ بازی را تا یک چهارم کاهش خواهد داد و ساز و کار این مساله به زودی اعلام خواهد شد.
عیسی زارع پور

به گزارش سیتنا، عیسی زارع پور در حاشیه جلسه هیات دولت امروز (چهارشنبه 30 آذرماه) اظهار کرد: بر اساس آمار بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای ۳۰ میلیون گیمر در کشور داریم و گیمرها در ایران میانگین ۹۳ دقیقه در روز بازی می‌کنند.

وی ادامه داد: یکی از وعده‌هایی که رئیس جمهور در ایام انتخابات دادند این است که زمان تاخیر بازی‌ها یا همان پینگ را ما بتوانیم کاهش دهیم تا سرعت بازی‌ها افزایش یابد.

وزیر ارتباطات خاطرنشان کرد: بنده در هفته دولت وعده دادم که تا آخر پاییز یک اقدام اساسی در این حوزه انجام دهیم؛ خوشحالم که امروز اعلام کنم با تلاش همکارانم 150بازی پر مخاطب در کشورمان به داخل کشور منتقل شدند و زمان پینگ بازی‌ها را تا یک چهارم کاهش خواهد داد

وی، گفت: در هفته آینده یک مراسمی برای رونمایی از این کار خوبی که انجام شده خواهیم گذاشت و برای یک سری دیگر از بازی‌ها ابزارهایی طراحی شده است که سرعت آن‌ها را افزایش می‌دهد.

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 1.2 (106 رای)
سیتنا 5
2022-12-21 11:52

افزودن دیدگاه جدید