کد مطلب: 

273956

نماینده مجلس: جلسات تکمیلی کمیسیون طرح صیانت از سر گرفته می‌شود

یک عضو کمیسیون مشترک صیانت از فضای مجازی مجلس گفت: بنده عضو کمیسیون مشترک صیانت از فضای مجازی هستم و هدف این کمیسیون رشد و ارتقای پیام رسان‌های داخلی است که هم اکنون بعضی از نشانه‌های پیشرفت آن مشاهده می‌شود و جلسات تکمیلی آن ادامه پیدا خواهد کرد.
نماینده مجلس: جلسات تکمیلی کمیسیون طرح صیانت از سر گرفته می‌شود

به گزارش سیتنا، حسین نوش آبادی نماینده مردم شهرستانهای ورامین، پیشوا و قرچک در مجلس شورای اسلامی در نشست صمیمی تعدادی از جوانان شهرستان ورامین، اظهار کرد: از جمله نشانه های بالندگی جامعه امروز ما نقد کردن نظام و مسؤولین توسط جوانان است و این حرکتی پسندیده است.

وی روز گذشته در گفت‌وگو با فارس فیلترینگ رسانه های معاند در فضای مجازی را یک خواسته ملی دانست و تصریح کرد: ما از فیلتر کردن شبکه های اجتماعی استقبال نمی‌کنیم اما امروز به اجبار با توجه به بهره برداری دشمن از این فضا آن را محدود کرده ایم و باید این پیام رسان ها طبق ضوابط و قوانین کشور ما فعالیت کنند.

یک عضو کمیسیون مشترک صیانت از فضای مجازی مجلس به ارتقای فضای مجازی و پیام رسان های داخلی اشاره و عنوان کرد: بنده عضو کمیسیون مشترک صیانت از فضای مجازی هستم و هدف این کمیسیون رشد و ارتقای پیام رسان های داخلی است که هم اکنون بعضی از نشانه های پیشرفت آن مشاهده می‌شود و از هفته آینده جلسات تکمیلی آن ادامه پیدا خواهد کرد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2022-11-05 15:07

افزودن دیدگاه جدید