کد مطلب: 

272695

لونا؛ زیان آورترین ارز دیجیتال در میان 100 ارز برتر

لونا کلاسیک یکی از توکن‌های بدنام شبکه ترا است که به زیان‌آورترین دارایی در میان 100 ارز دیجیتال برتر تبدیل شده و اکنون با افت ۲۰ درصدی به ۰.۰۰۰205 دلار رسیده است.
لونا

به گزارش سیتنا، لونا کلاسیک یا Terra Classic، یکی از توکن های بدنام شبکه ترا است، که زمانی چند میلیارد دلار ارزش بازار داشت و اکنون به زیان‌آورترین دارایی در میان 100 ارز دیجیتال برتر از نظر ارزش بازار توسط سایت کوین مارکت کپ تبدیل شده است. این ارز دیجیتال در طول هفته نزدیک به 25 درصد از ارزش خود را از دست داد که بیشترین کاهش در روزهای پایانی آن رخ داد.

دلیل افت قیمت در روزهای اخیر افشای جزئیات مربوط به توکن سوزی لونا کلاسیک در صرافی جهانی ارزهای دیجیتال بایننس بود، جایی که این پروژه شاید بیشترین نقدینگی را داشته باشد. در حالی که بسیاری از علاقه مندان به LUNC اجرا طرح مالیات 1.2 درصدی را رمز موفقیت این ارز میدانستند و در انتظار لونا کلاسیک یک دلاری بودند، اما Changpeng Zhao، رئیس صرافی چنین تصمیمی را رد کرد.

قیمت ترا کلاسیک و ترا به‌ترتیب ۲۰ و ۱۶ درصد در ۲۴ ساعت قبلی ریزش داشته، اما سایر ارز دیجیتال سرشناس شبانه‌روز نسبتا آرامی را پشت سر گذاشتند.

قیمت ترا کلاسیک یا همان لونا کلاسیک با افت ۲۰ درصدی به ۰.۰۰۰205 دلار رسید. ترا با نماد LUNA در همین مدت بازدهی منفی ۱۶ درصدی را به ثبت رساند، قیمت آن به ۲.۰۵ دلار تقلیل پیدا کرد و درحال حاضر جایی بین ۱۰۰ ارز دیجیتال مهم دنیا ندارد.

قیمت کاردانو نیز به ۰.۴۴69 دلار رسید تا هشتمین ارز دیجیتال مهم دنیا بازدهی روزانه منفی دو درصدی داشته باشد.

قیمت دوج‌کوین با افت سه درصدی به ۰.۰۶1 دلار تنزل پیدا کرد. شیبا هم بدون تغییر قیمت نسبت به روزهای گذشته ۰.۰۰۰۰۱۱ دلار معامله شد.

قیمت ترون نیز ۰.۰۵۹ دلار به‌ثبت رسید، که تفاوتی با روزهای اخیر نداشته است.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 5 (1 vote)
سیتنا 5
2022-09-26 13:10

افزودن دیدگاه جدید