کد مطلب: 

263917

ارجاع طرح صیانت به مرکز پژوهش‌های مجلس به‌منظور لحاظ نمودن نظرات وزارت ارتباطات

با رأی اعضای کمیسیون مشترک قرار شد طرح حمایت از کاربران فضای مجازی به مرکز پژوهش‌های مجلس ارجاع شود تا نظرات و پیشنهادات وزارت ارتباطات نیز در طرح لحاظ شود.
ارجاع طرح صیانت به مرکز پژوهش‌های مجلس به‌منظور لحاظ نمودن نظرات وزارت ارتباطات

به گزارش سیتنا، لطف الله سیاهکلی، سخنگوی کمیسیون طرح حمایت از کاربران فضای مجازی درباره مصوبات امروز کمیسیون طرح حمایت از کاربران فضای مجازی و خدمات پایه کاربردی به مهر گفت: در جلسه امروز که دقایقی قبل به اتمام رسید با رأی اعضای کمیسیون مشترک قرار شد طرح حمایت از کاربران به مرکز پژوهش‌های مجلس ارجاع شود تا نظرات و پیشنهادات وزارت ارتباطات نیز در طرح لحاظ شود.

وی افزود: پس از آن کار کارشناسی و بررسی‌های لازم در زمینه طرح حمایت با توجه به پیشنهادات دولت انجام و انطباق لازم صورت می‌گیرد.

سخنگوی کمیسیون مشترک طرح حمایت از کاربران فضای مجازی درباره مدت زمان بررسی طرح در مرکز پژوهش‌ها نیز گفت: بررسی‌های مرکز پژوهش‌ها ظرف مدت ۱۰ روز انجام و پس از آن طرح نهایی به کمسیون مشترک ارجاع داده می‌شود تا جهت قانونگذاری اقدامات لازم صورت گیرد.

وی افزود: نمایندگان و اعضای کمیسیون مشترک نیز می‌توانند در فرایند بررسی در مرکز پژوهش‌های مجلس حضور داشته باشند.

وی اظهار داشت: خروجی مرکز پژوهش‌های مجلس درباره طرح، جایگزین طرح فعلی می‌شود.

گفتنی است؛ در جلسه روز گذشته کمیسیون طرح حمایت اعلام شد که وزیر ارتباطات در نامه‌ای خواستار اصلاح برخی مواد طرح شده است.

شنیده‌ها حاکی از این است که این فرایند با پیگیری محمد باقر قالیباف رئیس مجلس انجام شده و در پیش‌نویس پیشنهادات دولت نیز مباحث مربوط به اینستاگرام و پلتفرم‌های پرمخاطب تغییرات جدی دارد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 5 (1 vote)
سیتنا 1
2021-11-30 17:53

افزودن دیدگاه جدید