کدخبر :7321 پرینت
02 خرداد 1392 - 13:01

تقدیر ستاد برگزاری هفته‎ی روابط‌عمومی از "سیتنا"

متن خبر

همزمان با ششمین روز از هفته روابط‌عمومی، در گردهمایی پیشکسوتان و فعالان رسانه در محل هتل لاله از همراهی ‌و همکاری‌های پایگاه خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (سیتنا) با ستاد برگزاری هفته روابط‌عمومی تجلیل به عمل آمد.

 

به گزارش ستاد خبری هفته روابط عمومی، همزمان با ششمین روز از هفته روابط‌عمومی که به نام روز روابط‌عمومی و تعامل حرفه‌ای با رسانه‌ها نامگذاری شده بود، گردهمایی پیشکسوتان و فعالان روابط‌عمومی و رسانه با حضور بیش از 300 نفر از استادان، پیشکسوتان و فعالان دو حوزه ذکر شده در هتل لاله تهران برگزار شد.

 

در این گردهمایی از همراهی‎ها و همکاری‌های برخی رسانه‎ها از جمله پایگاه خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (سیتنا)، با ستاد برگزاری هفته روابط‌عمومی تجلیل شد.

 

  

 

در متن لوح سپاس نخستین هفته روابط عمومی جمهوری اسلامی ایران (27 اردیبهشت تا 2 خردادماه 1392) که به امضای آقایان سید غلامرضا کاظمی دینان - رئیس ستاد برگزاری هفته روابط‌عمومی - و امیر عباس تقی پور - دبیر ستاد هفته روابط‌عمومی - رسیده، خطاب به سیتنا آمده است:

 

جناب آقای مسعود فاتح

مدیر مسوول محترم پایگاه خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (سیتنا)

 

با عنایات حضرت حق نخستین هفته روابط عمومی جمهوری اسلامی ایران با حضور اساتید و فعالان حوزه‎های ارتباطات برگزار شد. اقدام خودجوش و حرفه‎ای نهادهای فعال غیر دولتی در عرصه روابط عمومی در برپایی هفته روابط عمومی در راستای یک نیاز مشخص صورت گرفته است و آن هم توجه بیشتر به نقش و اهمیت روابط عمومی و ارتباطات در ارائه راه حل‎های موثر سازمانی، فرهنگی، سیاسی و ... برای بسیاری از چالش های نهادی و اجتماعی است.

بدین وسیله مراتب تشکر و قدردانی خود را از حمایت‎ها و پشتیبانی‎های جنابعالی و آن رسانه محترم اعلام داشته و امیدواریم نتایج این اقدام فرهنگی و علمی، ارتقای جایگاه خانواده بزرگ روابط عمومی را به همراه داشته باشد.

 

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.