کدخبر :6761 پرینت
03 اردیبهشت 1392 - 11:21

رونمایی از سردیس پروفسور کاظم معتمدنژاد در هفته روابط‌عمومی

متن خبر

در هفته روابط‌عمومی از سردیس پروفسور کاظم معتمدنژاد، پدر علوم ارتباطات ایران رونمایی می‌شود.

 

به گزارش سیتنا، امیر خوراکیان، رئیس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران با بیان این مطلب گفت: پروفسور کاظم معتمدنژاد از مفاخر فرهنگی و علمی کشور است که فعالیت‌های علمی و بنیادی ایشان در حوزه‌های ارتباطات، تأثیر شگرفی بر توسعه این دانش در کشور داشته است.

 

وی افزود: به پاس تقدیر از یک عمر فعالیت‌های مؤثر و ثمربخش وی در حوزه‌های مختلف علوم ارتباطات، در هفته روابط‌‌عمومی و در آستانه ورود استاد به 80 سالگی، از سردیس پروفسور معتمدنژاد رونمایی خواهد شد.

 

خوراکیان ادامه داد: این سردیس به پیشنهاد ستاد برگزاری هفته روابط‌عمومی طی جلسه‌ای مشترک با دبیرخانه‌های همایش روابط‌عمومی الکترونیک و کنفرانس روابط‌عمومی و صنعت نهایی و توسط سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران طراحی و ساخته شده که در هفته روابط‌عمومی طی مراسمی با حضور چهره‌های علمی و فرهنگی کشور، اساتید و فعالان حوزه‌های ارتباطات و روابط‌عمومی در فرهنگسرای رسانه رونمایی می‌شود.

 

      

 

رئیس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران با بیان اینکه این سازمان بر فرهنگ‌سازی تقدیر و تجلیل از چهره‌های فرهنگی کشور تأکید دارد، اظهار امیدواری کرد تلاش‌های اینچنینی برای بزرگداشت مفاخر ایرانی تداوم یابد.

 

گفتنی است پروفسور کاظم معتمدنژاد اردیبهشت‌ماه 1313 در بیرجند متولد شده و مقالات و کتاب‌های متعددی در زمینه ارتباطات و رسانه منتشر کرده است.

 

هفته روابط‌عمومی از 27 اردیبهشت و همزمان با روز روابط‌عمومی در تقویم رسمی کشور لغایت دوم خردادماه برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.