کدخبر :668 پرینت
10 آبان 1390 - 16:50

بازتاب اقدام غیراخلاقی دو بازیکن پرسپولیس در رسانه‌‌های خارجی

متن خبر

روزنامه ملی اسپانیا با بالاترین تیراژ در این کشور خبر محرومیت دو بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس را با عنوان شادی غیرطبیعی بازیکنان پرطرفدارترین تیم آسیا منعکس کرد.

 

به گزارش سیتنا به نقل از فارس، روزنامه ABC در گزارشی از بازی دو تیم پرسپولیس تهران و داماش گیلان آورد: دو بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس تهران به خاطر شادی غیر طبیعی خود پس از گلزنی تا اطلاع ثانوی از سوی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ایران محروم شدند.

 

محمد نصرتی و شیث رضایی پس از به گل رسیدن تیمشان در گیلان شادی غیرطبیعی و جنجالی داشتند که باعث شد فدراسیون فوتبال ایران و رسانه‌های ورزشی این کشور به شدت با این مساله برخورد کنند.

 

این روزنامه از نصرتی به عنوان ملی‌پوش کلیدی ایران در جام جهانی 2006 آلمان یاد کرده و نوشته است: او به خاطر حرکتی که زشت و غیراخلاقی توصیف شده تا اطلاع ثانوی محروم شده است.

 

در ادامه این گزارش آمده است: این دو بازیکن عضو تیمی هستند که یکی از پرطرفدارترین تیم‌های باشگاهی ایران و از پر طرفدارترین تیم‌های آسیا است.

 

شبکه فاکس نیوز یک روز پس از بازی تیم‌های داماش گیلان و پرسپولیس تهران به ذکر اتفاقات و حواشی این بازی پرداخت.

 

 این منبع در گزارش مکتوب خود عنوان کرد محمد نصرتی و شیث رضایی، دو بازیکن پرسابقه و ملی پوش سرخ‌پوشان تهرانی حق ورود به هیچ محیط ورزشی را ندارند. علت این امر به خاطر رفتار زشت و زننده در حین بازی روز شنبه توسط این دو گزارش شده است.

 

فاکس نیوز افزود: این دو بازیکن در شرایطی که بازیکنان پرسپولیس در جریان بازی و پس از به ثمر رسیدن هر گل در برد ۳ بر ۲ خوشحالی می‌کردند، رفتارهای زشتی را مرتکب شدند که از دید دوربین‌های تلویزیونی دور نماند.

 

خبرگزاری فرانس پرس نوشت: فدراسیون فوتبال ایران برای این دو مدافع به خاطر رفتار غیر اخلاقی درحین بازی با حریف شمالی محرومیت تا اطلاع ثانوی درنظر گرفته است.

 

این منبع فرانسوی سپس به ذکر علت این محرومیت پرداخت و عنوان کرد ماجرا از بازی روز شنبه در لیگ برتر ایران آغاز شد که پس از شادی ناشی از گل، این دو بازیکن رفتارهای زننده داشتند. حرکاتی که از چشم میلیون‌ها ایرانی به خاطر پخش تلویزیونی دور نماند.

 

این خبرگزاری سپس به ذکر اظهارات اسماعیل حسن زاده از فدراسیون فوتبال ایران پرداخت که در مصاحبه‌ای تلویزیونی از محرومیت این دو بازیکن خبر داد.

 

باشگاه پرسپولیس نیز به عنوان یک تیم پرطرفدار و تحت حمایت دولت باید بابت هریک ۴۰ هزار دلار جریمه پرداخت کند.

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.