کدخبر :663 پرینت
10 آبان 1390 - 09:39

تعرفه تماس با تلفن همگانی تفاوتی با تلفن ثابت ندارد

متن خبر

هزینه ی تماس با تلفن ثابت داخل شهری از طریق تلفن همگانی با احتساب مالیات و عوارض جمعا مبلغ 47 ریال است و در واقع تعرفه هر پالس نزدیک پنج تومان محاسبه می‌شود که هر پالس سه دقیقه است و در نتیجه تعرفه تماس با تلفن همگانی تفاوتی با تلفن ثابت ندارد.

 

به گزارش سیتنا به نقل از ایسنا، کارت تلفن همگانی که دارای 2 هزار تومان اعتبار است به قیمت 1800 تومان به فروش می‌رسد، اما تعرفه‌ ی مکالمات سیم‌کارت دایمی همراه اول به گونه‌ای است که نرخ یک دقیقه مکالمه (در ساعت پیک یعنی از 8 تا 21) از این سیم‌کارت به سیم‌کارت دایمی یا اعتباری و یا تلفن ثابت 447 ریال و در ساعات غیرپیک (21 تا 8) جمعه‌ها و تعطیلات رسمی 358 ریال است.

 

هم‌چنین تعرفه‌های سیم‌کارت دایمی همراه اول در مورد نرخ یک دقیقه مکالمات بین‌ شهری طبق موارد فوق در ساعات پیک 760 ریال و غیر پیک 536 ریال محاسبه می‌شود.

 

این تعرفه‌ها درباره سیم‌کارت اعتباری همراه اول، از این سیم‌کارت به سیم‌کارت‌های اعتباری، دائمی و تلفن ثابت، در ساعات پیک و مکالمه‌ استانی 670 ریال و ساعات غیر پیک، جمعه‌ها و تعطیلات رسمی 536 ریال است و بین استانی در ساعات پیک 1139 ریال و در ساعات غیرپیک 804 ریال است.

انتهای پیام 

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.