کدخبر :661 پرینت
09 آبان 1390 - 16:53

مدیرعامل مخابرات ایران: تعرفه‌ی تلفن ثابت اعتباری با دائمی یکسان است

متن خبر

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران از واگذاری تلفن ثابت اعتباری در کشور خبر داد و اعلام کرد: تعرفه‌ی تلفن ثابت اعتباری با تلفن ثابت پیش پرداخت برابر است.

 

به گزارش سیتنا، "صابر فیضی" در گفت‌وگو با موبنا با بیان اینکه اصفهان، قزوین، تبریز و مشهد از جمله استان‌هایی هستند که این خطوط در آنها به مشترکان متقاضی واگذار شده، اظهار داشت: هزینه‌ی واگذاری تلفن ثابت اعتباری 10 هزار تومان است.

 

وی ادامه داد: مشترکان باید برای این نوع تلفن ثابت کارت شارژ خریداری کنند که این کارت‌های شارژ با قیمت‌های 2، 5 و 10 هزار تومان در بازار توزیع شده‌اند.

 

به گفته وی، در صورتی که تقاضا وجود داشته باشد، نصب و واگذاری آنها در کشور سراسری خواهد شد.

 

با استفاده از سرویس تلفن های ثابت اعتباری مشترکان می توانند با توجه به نیاز خود، از قبل میزان مصرف تلفن را مشخص و از افزایش کارکرد بی رویه و ناخواسته جلوگیری کنند، همچنین می توانند قبل از آغاز هر دوره با مراجعه به یکی از دفاتر خدمات ارتباطی با تعیین و پرداخت کارکرد تلفن خود در طول دوره از افزایش مصرف جلوگیری کنند، چراکه با پایان اعتبار پرداخت شده، پس از تماس و اطلاع به مشترک، تلفن خود به خود، قطع خواهد شد.

 

به عقیده کارشناسان، این سرویس باید به سرویس های تلفن ثابت افزوده می شد که همراه با سرویس های مکالمه رایگان، نظرسنجی، شبکه خصوصی مجازی، مشاوره تلفنی، مکالمه انبوه، شماره اختصاصی و سرویس شماره فراگیر هشت سرویس شبکه هوشمند هستند.

 

در کارت های تلفن ثابت اعتباری فرد می تواند هویت خود را حفظ و کارتش را در صورت اتمام، شارژ یا هویت جدیدی احراز کند؛ متقاضیان استفاده از این سرویس می توانند با خریداری کارت شارژ از مراکزی که کارت شارژ سیم‌کارت های تلفن همراه را به فروش می رسانند، نسبت به خرید آن اقدام کنند.

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.