کدخبر :6577 پرینت
21 فروردین 1392 - 11:53

همکلاسی سابق ارمیا: کاش می‎فهمیدی تو را هم در مسلخ گلشیفته‎ها قربانی کردند

متن خبر

"باور نمی کنم ارینب دختر ارام و خوش صدای مدرسه حالا تبدیل شده به اولین خواننده محجبه اکادمی گوگوش. این روزها تا پشت سیستم می نشینم ناخود اگاه سرچ می کنم: اورینب مشایخی ... کاش می فهمیدی تو را هم در مسلخ گلشیفته ها قربانی کردند".

 

به گزارش سرویس وبگردی سیتنا، نویسنده وبلاگ "میس طلبه" در دست نوشته‎ای آورده است: "سلام ارمیا

بگذار بهتر بگویم سلام ارینب مشایخی .شاید مرا به خاطر نیاوری. ولی من تصویری واضح و روشن از تو توی ذهنم دارم. یادت می آید صبحگاه هایی را که توی نماز خانه قران می خواندی و همه غرق در سکوت گوش می کردند. روزهایی را که با نعیمه می رفتید مسابقات قران و تو همیشه رتبه میاوردی؟ الحق و الانصاف صدای خوبی داشتی. راستی خوابگاه هشتاد و چهار یادت هست؟ به یاد داری با همسرت قرار گذاشتی بودید راس ساعت نه به ماه نگاه کنید.

دبیرستان که تمام شد تو رفتی دانشگاه ما امدیم حوزه. تو فلسفه خواندی ما دروس دینی. از این جا راهمان جدا شد و ولی تو همایش های فارغ التحصیلان معمولا بچه ها از هم خبر می دادند. مرادی تو را توی دانشگاه علامه دیده بود. حالا تو از ایران رفته ای. و این چند روزه که من تو را شناخته ام زندگیم با بهت عمیقی رو به رو شده.

باور نمی کنم ارینب دختر ارام و خوش صدای مدرسه حالا تبدیل شده به اولین خواننده محجبه اکادمی گوگوش. این روزها تا پشت سیستم می نشینم ناخود اگاه سرچ می کنم: اورینب مشایخی

این روزها به عکست خیره می شوم .همان چشم های سبز همان لب و دهان .همان صدا. کاش می فهمیدی تو را هم در مسلخ گلشیفته ها قربانی کردند. این روزها سربه سجده می گذارم انقدر می گویم اللهم اجعل عواقب امورنا خیرا تا نفسم بند بیاید".

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

دیدگاه‌ها

سلام - گیرم که تو شاید همکلاسی و دست ارینب یا ارمیا بودی - اخه تا بخردی هم حدی دارد . ارمیا کجا صدا دارد که تلاوت قران هم گوش فلک رو کر کرده باشد . کجا قیافه دارد که که ماه رو شرمنده کرده باشد . چه ربطی به گلشیفته دارد . گلشیفته شیفته برهنگی بود . ... تو آکادمی گوگوش یا لندن رو مشکل می بین چون ... هستی . ... بس حال ادم از این 2 قشر بهم می خوره نه تو ادمی نه ارمیا . نه اونی که نوشته تور انتخاب کرده شعورش می رسه.
ارمیا اسمش اورینب نیست اگه اسمش این بود بیکار نبود اسمشو بذاره ارمیا اخه چه قدر دروغ این که همکلاسیش نیست یه مشت ادم بیکار هستند که بد ارمیا رومیخوان
ای اونایی که نظر گذاشتید اینو بدونید که برای نویسنده بازگشت خود ارمیا مهم بوده اینکه شما باور کنید یا نکنید مهم نیس .
راستشو بگو تو چقدر پول گرفتی تا با آبرو و شخصیت یکی دیگه بازی کنی و به خیال خودت اون رو به لجن بکشی.راستی اگه همونطور که میگی تو مسلمونی و طلبه چرا ماهواره نگاه میکنی ؟ مگه نمیدونی هرکی توی خونش ماهواره داره فرشته ها حتی از درش هم رد نمیشن ، برو بابا دیدی دروغگوییت اشکار شد ، ارمیا هرکی هست فقط به خودش مربوطه شما لطفا برو خودت رو اصلاح کن و توی سجده هات از خدا امرزش بخواه که با آبروی بنده اش بازی کردی
آیا ایمیلت مسدود است

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.