کدخبر :642 پرینت
07 آبان 1390 - 16:01

فرار مجریان شبکه‌ی "من‌ و تو" از پاسخ به رسوایی در آکادمی گوگوش

متن خبر

مجریان شبکه‌ی ماهواره‌ای "من و تو" پس از وقوع رسوایی صورت گرفته در آکادمی موسیقی گوگوش از پاسخ دادن به تقلب‌های صورت گرفته سر باز زدند.   

 

به گزارش سیتنا به نقل از البرز نیوز، پس از اینکه ابتدا یک بیننده طی پیامی پرده از تقلب صورت گرفته در برنامه‌ی آکادمی گوگوش برداشت و پس از آن نیز موج بسیاری از اعتراضات از سوی مخاطبان شبکه‌ی من و تو در قالب بیانیه‌ها و سوالات برای این شبکه ارسال شد، مجریان این شبکه برای پاسخ به این تقلب در برنامه پاسخ حاضر شدند، اما بر خلاف انتظار مخاطبان که همگی خواستار عذرخواهی این شبکه به دلیل به بازی گرفتن شعور بینندگان بودند، مجری برنامه‌ی آکادمی گوگوش با مسخره نمودن معترضان سعی در پاک نمون صورت سوال یعنی تقلب داشت.

 

مجری برنامه‌ی آکادمی گوگوش که به دلیل استفاده از اشعار دیگران به نام خود لقب ترانه قاپ معاصر را به خود اختصاص داده در این خصوص با خنده گفت: «ما مافیا داریم و کلاهبرداری کرده ایم.این بسیار ساده است مگر ما چند خواننده و ترانه سرای تبعید شده به کشور های خارجی داریم، این کاملا طبیعی است که خواننده‌ها و ترانه‌سراها با این محدودیت با یکدیگر ارتباط داشته باشند پس دوستی من و آوش نیز کاملا طبیعی است. در ضمن حیف نیست که یک خواننده با این همه استعداد معروف نشود.»

 

با دریافت این پاسخ خنده دار از مجری برنامه آکادمی گوگوش، این مطلب به دست می‌آید که دست‌اندرکاران شبکه‌ی من وتو به دلیل اینکه پاسخ قانع کننده‌ای در خصوص رسوایی صورت گرفته، نداشتند مجبور به پاک نمودن صورت مساله یعنی همان نحوه‌ی ورود کارآموزان و شیوه‌ی سپردن ترانه به آنها برای اجرا و نحوه امتیاز دهی به آنها است، شدند.

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

دیدگاه‌ها

شماها راست میگین این ها ضد نظام هستند مخصوصا رها اعتمادی
اولا که در برنامه جواب رها جان به مهران اشاره داشت و دوم این که مهران دوست آقای بابک سعیدی بوده نه رها اعتمادی و سوم ای که ...آره فقط شما راست میگید...
منم بانظرت موافقم اینا همش فکر خودشونن
حق اوش این نبود لیاقتتون صدای درپید مهرانه چطور دلتون اومود؟

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.