کدخبر :5992 پرینت
14 اسفند 1391 - 08:38

قتل پدر به دلیل اختلاف نظر برای دیدن شبکه‎های ماهواره‎ای! "جامعه‎ی ما به کجا می‎رود؟"

متن خبر

جوانی که به خاطر اختلاف نظر با پدرش برای دیدن فیلم شبکه های ماهواره ای او را به قتل رسانده بود، چگونگی صحنه جنایت خود را بازسازی کرد.

به گزارش سیتنا به نقل از خراسان، متهم این پرونده جنایی که در برابر دوربین قوه قضاییه و مقابل قاضی ویژه قتل عمد قرار گرفته بود گفت: شب حادثه من در حال تماشای مسابقه فینال کشتی کج در یکی از شبکه های ماهواره ای بودم که پدرم کنترل رسیور را برداشت و کانال را عوض کرد تا برنامه مورد علاقه اش را ببیند من هم کنترل را از او گرفتم و دوباره شبکه مورد نظر خودم را زدم این بار وقتی دوباره او کنترل را برداشت من عصبانی شدم و قصد داشتم که کنترل را از او بگیرم که ناگهان او شیشه نوشابه ای را به سمت من پرت کرد اما شیشه به پایم خورد و زخمی شدم. من که دیگر عصبانیتم شدت یافته بود کتری پر از آب را از روی بخاری برداشتم و چند ضربه به سرش زدم و به داخل اتاق دیگر رفتم. وقتی کمی آرام شدم دیدم از سر پدرم خون می آید چون دوره کمک های اولیه را دیده بودم به او تنفس مصنوعی دادم ولی دیگر نبض او نمی زد. وقتی فهمیدم پدرم را کشته ام از مغازه مقداری چسب نواری پهن خریدم و صورتش را با چسب پوشاندم تا چهره اش را نبینم.

وی در پاسخ به سوال قاضی موحدی راد که پرسید چرا جسد پدرت را از پل آویزان کردی ؟ گفت: می خواستم جسد را که داخل پتو پیچیده بودم به پایین پل پرت کنم اما وقتی کارگر شهرداری را در آن منطقه دیدم ترسیدم و خواستم فرار کنم که قسمتی از پتو به میله های فلزی پل گیر کرد. پدرم قبلاً گفته بود که دلم می خواهد در جنگل یا دریا بمیرم به همین دلیل هم قصد داشتم جسد او را به داخل رودخانه بیندازم.

متهم این پرونده جنایی درحالی که پس از یادآوری صحنه قتل اشک می ریخت افزود: پدرم پول زیادی از مردم طلبکار بود و آدم های ناجوری به منزلش رفت و آمد می کردند پس از قتل هم مقداری قرص خوردم تا خودکشی کنم وقتی دستگیر شدم حالم مناسب نبود و از این حادثه خیلی ناراحت بودم. روز بعد هم روزنامه خریدم تا ببینم در مورد قتل چه چیزی نوشته است.

وی درباره کشف پول های جعلی نیز به مقام قضایی گفت: کاپشن مال من نبود من نمی دانستم داخل جیب های کاپشن پول جعلی وجود دارد و گرنه فرصت کافی برای از بین بردن آن ها را داشتم.

این گزارش حاکی است، در ابتدای بازسازی صحنه قتل که کارآگاه محمدی (رئیس اداره قتل پلیس آگاهی) نیز حضور داشت، کارآگاه حسن نژاد (افسر پرونده) به تشریح چگونگی دستگیری متهم در مدت زمان کوتاهی پس از کشف جسد پرداخت و گفت: صبح روز سوم بهمن ماه همزمان با کشف جسد معلق روی پل شهید ستاری، پیگیری جدی این پرونده با راهنمایی و نظارت مستقیم قاضی ویژه قتل عمد آغاز شد که چند ساعت بعد با سرنخ های به دست آمده، متهم در منطقه یوسفیه مشهد شناسایی و دستگیر شد.

گفتنی است بامداد سوم بهمن ماه جسد پتو پیچ مرد ۶۰ساله ای که به حال معلق روی پل شهید ستاری مشهد قرار داشت کشف شد. با دستورات ویژه قاضی موحدی راد، کارآگاهان پلیس آگاهی حدود ۲۰ساعت بعد متهم این پرونده را در حالی که مشغول مطالعه روزنامه خراسان بود در منزل مسکونی مقتول به دام انداختند. بررسی ها مشخص کرد متهم فرزند مقتول بوده که مدتی قبل از تهران به مشهد آمده بود.

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.