کدخبر :5907 پرینت
07 اسفند 1391 - 17:26

سارقان حرفه‎ای سیم و کابل مخابراتی ناکام ماندند

متن خبر

با هوشیاری ماموران انتظامی بخش میان جلگه شهرستان نیشابور سارقان حرفه ای سیم و کابل های مخابرات ناکام ماندند.

به گزارش سیتنا، سرهنگ "محمدحسن امیری"فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور در تشریح این خبر گفت: در پی چند فقره سرقت سیم و کابل های مخابرات در بخش میان جلگه نیشابور موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی بخش قرار گرفت. ماموران انتظامی بخش میان جلگه با بررسی نحوه وقوع سرقت ها و با توجه به جغرافیای وقوع جرم گشت های بیشتری را در محدوده های تردد سارقان فعال کردند.

سرهنگ امیری گفت: سرانجام شب گذشته یکی از اکیپ های گشت بخش انتظامی میان جلگه حین گشت زنی در محور اصلی کاشمر به نیشابور به یک دستگاه سواری پیکان با ۲ نفر سرنشین مظنون و جهت تحقیقات بیشتر به پاسگاه هدایت کردند و در بازرسی از صندوق عقب خودرو مقدار ۵۰۰ متر سیم و کابل آلومینیومی که به صورت حلقه های  ۴ یا ۵ متری بریده شده بود و تعداد زیادی قیچی مخصوص برش کشف شد.

این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: در تحقیقات به عمل آمده مشخص شد سارقان دستگیرشده ۲ برادر به نامهای جلیل و جواد اهل شهر دیگر می باشند که به مواد مخدر اعتیاد داشته و در کارنامه خود چندین فقره سرقت سیم و کابل،سرقت مغازه، کیف قاپی و سرقت از چاه موتور و چاه عمیق های شهرهای هم جوار داشتند که در مقابل مستندات و ادله پلیسی لب به اعتراف گشوده و به ۱۲ مورد سرقت کابل مخابرات، چاه موتور و... اعتراف داشتند.

فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور تصریح کرد: به دلیل حساسیت موضوع و مشخص شدن سایر سرقت‎های احتمالی دیگر با هماهنگی قضایی پرونده تشکیل و جهت تحقیقات بیشتر در اختیار پلیس آگاهی قرار گرفت.

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.