کدخبر :5671 پرینت
23 بهمن 1391 - 20:30

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران، خبر داد: انتظار سودآوری طرح تجاری مخابرات از سال سوم

متن خبر

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران، از طرح تجاری 5 ساله‎ی این شرکت برای توسعه‎ی مبحث بازاریابی خبرداد و پیش بینی کرد که این طرح از سال سوم به سودآوری برسد.

"مظفر پوررنجبر" مدیرعامل شرکت مخابرات ایران در گفت‎وگو با خبرنگار سیتنا (citna.ir)، در خصوص روند تدوین و پیاده سازی استراتژی و برنامه‎های تبلیغاتی شرکت مخابرات ایران برای توسعه‎ی‎ طرح تجاری، گفت: ما برای تدوین استراتژی از مشاورین داخلی و خارجی استفاده کرده‎ایم که در داخل استراتژی ما یک بحث، تبلیغات است که این بخش توسط مشاورین داخلی طراحی شده است.

 

وی ادامه داد: علاوه بر این، اساسا بحث تبلیغات ما نگاه از سمت مردم به داخل شرکت است. که در این راستا موارد مورد پسند مردم را گلچین کرده و اقداماتمان را بر مبنای نیاز و علایق مردم پایه ریزی می‎کنیم، که یک نمونه از این موارد بحث فروشگاه است.

پوررنجبر در پاسخ به دیگر سوال خبرنگار سیتنا در ارتباط با پیش بینی های این شرکت برای افزایش سود در کوتاه مدت و دراز مدت، گفت: این موارد در طرح تجاری ما موجود است که هم در دراز مدت و هم در کوتاه مدت آثارش نمایان خواهد شد. ولی طبیعتا ما یک طرح 5 ساله داریم که انشالله از سال سوم سودآوری خودش را نشان خواهد داد.

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

دیدگاه‌ها

با سلام متاسفانه هرگونه طرحی با سیستم مدیریت فعلی و مدیران فعلی بعید است که انتظارات را براورده کند البته سودآوری مخابرات به علت مصرف بی رویه توسط مشترکین است به همین دلیل به فکر تغییر استراتژی و مدیران نیستند.

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.