کدخبر :563 پرینت
28 مهر 1390 - 08:17

وزیر کشور: انتخابات مجلس در 10 درصد از شعبات رایانه‌ای است

متن خبر

مصطفی محمد نجار با اشاره به اینکه انتخابات آینده مجلس شورای اسلامی در سلامتی کامل برگزار خواهد شد، گفت: برای برگزار کردن انتخاباتی سالم و درخور شان نظام جمهوری اسلامی، جلسات متعددی با مدیران و مسئولان ذیربط در این مدت داشته‌ایم.

به گزارش سازمان خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (سیتنا) به نقل از ایلنا، وزیر کشور، افزود: مرحله ثبت نام از دواطلبین نمایندگی مجلس شورای اسلامی از 9 دیماه سالجاری آغاز خواهد شد و برای این مهم هماهنگی‌های لازم با دستگاه‌های ذیربط کشور انجام شده است.

وزیر کشور تصریح کرد: هم اکنون روند توجیه،‌ آموزش و پشتیبانی از نیروهای درگیر در امر انتخابات آتی مجلس شورای اسلامی در حال پیگیری و انجام است.

وی با تاکید بر رعایت اخلاق انتخاباتی از سوی نامزدهای این دوره مجلس شورای اسلامی، گفت: هماهنگی های لازم با شورای محترم نگهبان برای برگزاری یک انتخابات سالم و مردمی اندیشیده شده است و امیدواریم این انتخابات، در بهترین نحو ممکن و با سلامت کامل انجام شود.

وزیر کشور در پایان تاکید کرد: در انتخابات این دوره مجلس شورای اسلامی در 10 درصد از شعبه های اخذ رای بصورت الکترونیک و رایانه‌ای انجام خواهد شد.

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.