کد مطلب: 

544

دستگیری هکر سایت یکی از بانک‌های دولتی

دستگیری هکر سایت یکی از بانک‌های دولتی

سرهنگ آژنگ گفت: ماموران پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات فرماندهی انتظامی کردستان با دریافت یک فقره پرونده مبنی بر برداشت غیرمجاز مبلغ قابل توجهی پول از حساب فردی در سنندج پیگیری این موضوع را در دستور کار قرار دادند.

 

به گزارش سیتنا به نقل از ایسنا، معاون هماهنگ ‌کننده فرماندهی انتظامی کردستان، افزود: ماموران در بررسی دقیق از حساب این شهروند دریافتند که در دو نوبت مبلغ یک میلیون و ۲۰۰ هزار تومان از حساب این فرد برداشت شده است.

 

وی با بیان اینکه شناسایی و دستگیری این سارق اینترنتی در دستور کار ماموران پلیس فتا قرار گرفت، گفت: ماموران پس از به کارگیری روش‌های فنی و پلیسی، هکر سایت یکی از بانک‌های دولتی جلفا را شناسایی و دستگیر کردند.

 

وی با بیان اینکه این فرد پس از دستگیری منکر هرگونه ارتباط با این پرونده شد، گفت: این فرد در مواجهه با اسناد و مدارک موجود در دام تناقض‌گویی‌های خود اسیر و سرانجام به بزه انتسابی اعتراف کرد.

 

به گزارش سیتنا، معاون هماهنگ‌کننده فرمانده انتظامی کردستان با بیان اینکه این فرد با استفاده از اینترنت شخصی اقدام به برداشت مبلغ یک میلیون و ۲۰۰ هزار تومان از حساب شهروند سنندجی کرده بود، گفت: در تحقیقات بعدی مشخص شد که این فرد از حساب شخصی در مشهد نیز مبلغ ۲۰۰ هزار تومان برداشت کرده است.

 

وی در پایان با بیان اینکه این هکر یکی از بانک‌های دولتی به همراه پرونده متشکله در اختیار مقام‌قضایی قرار دارد، گفت: این فرد با استفاده از اینترنت شخصی خود در مغازه اقدام به برداشت غیرمجاز پول از حساب دیگران ‌کرده است.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2011-10-17 16:15

افزودن دیدگاه جدید