کدخبر :5351 پرینت
02 بهمن 1391 - 19:15

مجلس: سرپرستی نیکزاد بر وزارت ارتباطات غیرقانونی است، منتظر عکس العمل دولتیم

متن خبر

عضو هیات‌رئیسه مجلس با اعلام غیرقانونی بودن سرپرستی علی‌نیکزاد بر وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، گفت: مجلس اقدامات مقتضی را انجام داده و در حال‌حاضر منتظر عکس‌العمل دولت هستیم.

به گزارش سیتنا به نقل از باشگاه خبرنگاران، حجت‌الاسلام حسین سبحانی‌نیا با اعلام غیرقانونی بودن سرپرستی "علی‌ نیکزاد"، وزیر راه‌ و‌ شهرسازی بر وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: با توجه به ابلاغیه معاونت نظارت مجلس، هرگونه دخل و تصرف نیکزاد بعد از پایان مهلت قانونی در وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، غیرقانونی و قابل پیگیری در دستگاه‌های نظارتی و قضایی است.

وی در ادامه افزود: در حال‌حاضر یک هفته از ابلاغ رئیس ‌مجلس مبنی بر غیرقانونی بودن تصدی نیکزاد بر "وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات" جهت معرفی سرپرست یا وزیر جدید از سوی دولت گذشته و از دو روز گذشته، سرپرستی وی بر این وزارتخانه غیر‌قانونی است.

عضو هیئت‌رئیسه مجلس همچنین تصریح کرد: رونوشت ابلاغیه معاون نظارت مجلس به "قوه قضائیه""سازمان بازرسی کل کشور"،" دیوان محاسبات" و" دیوان عدالت اداری" ارائه شده تا در صورت احراز تخلف در روند اجرای قانون، اقدامات مربوطه از سوی دستگاه‌های نظارتی انجام گیرد.

وی در خاتمه خاطر نشان کرد: اقدامات "مجلس" تاکنون در همین راستا بوده و اقدام جدید دیگری صورت نگرفته است، لذا باید منتظر عکس‌العمل "دولت" ماند تا در صورت تخلف، اقدامات مقتضی صورت گیرد.

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.