کد مطلب: 

5195

آقای مدیرعامل زیرساخت، اینگونه قرار بود دیگر قطعی اینترنت نداشته باشیم؟!

آقای مدیرعامل زیرساخت، اینگونه قرار بود دیگر قطعی اینترنت نداشته باشیم؟!

علی رغم وعده‎ی اخیر مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت که دیگر در شبکه‎ی اینترنت کشور قطعی و اختلال نخواهیم داشت، طی روزهای اخیر در برخی نقاط کشور، اختلال و کاهش سرعت در شبکه‎ی دسترسی به اینترنت به شدت ملموس است.

 

به گزارش سیتنا (citna.ir)، شنیده‌ها حاکی است که منبع اختلالات روزهای اخیر در اینترنت کشور، اختلال در درگاه بین المللی ایران به گرجستان است، حال آنکه "محمود خسروی" مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت پیش از این گفته بود که در حال حاضر ۱۴ درگاه بین‌المللی فعال داریم و با بهره‌برداری از اولین کابل بخش خصوصی میان عمان و چابهار یک درگاه ارتباطی جدید نیز به ظرفیت‌های ما افزوده شده است.

 

خسروی با یادآوری این‌که در حال حاضر برای تامین پهنای باند اینترنت در جنوب کشور مسیرهای مختلفی چون جاسک، چابهار و بندرعباس وجود دارد، گفته بود: علاوه بر این مسیرها در شمال کشور هم از طریق مرز بازرگان با ترکیه، مرز ارمنستان و از طریق مرز آستارا با کشورهای آذربایجان و روسیه پهنای باند وارد کشور می‌شود که این موضوع قابلیت اطمینان شبکه دیتای کشور را فوق العاده بالا برده به گونه‌ای که دیگر به هیچ عنوان در زمینه اینترنت قطعی نداریم.

انتهای پیام

http://www.citna.ir

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2013-01-10 20:41

دیدگاه‌ها

تصویر نبي سعيدي
با سلام: لطفا شما نظر بدهيد ؟؟ احقاق حق مصرف كننده ،در كجاي اين قانون مخابرات نوشته شده ؟؟؟ اينترنت ، يعني پر سرعت 256 ، با طرح طلايي باپرداخت ماهيانه 13000تومان و دريافتي ديتا با سرعت 2 كيلو بايت /خدا وكيلي ما در كجاي حق شهروندي و مصرف كننده دنيا هستيم : باز هم خدا به شما خير بده ،كه يه صفحه براي درد دل ما باز شده ؟؟؟؟؟؟
ارسال شده توسط نبي سعيدي در 11 دى 48 - 04:03
تصویر ناشناس
ایشون حرف ... زده . جدی نگیرید .
ارسال شده توسط ناشناس در 11 دى 48 - 04:03

افزودن دیدگاه جدید