کد مطلب: 

5113

مدیرعامل مبین وان در گفت‎وگو با سیتنا: افزایش درآمد دو برابری مخابرات با ارائه‎ی سرویس‎های ارزش افزوده

مدیرعامل مبین وان در گفت‎وگو با سیتنا: افزایش درآمد دو برابری مخابرات با ارائه‎ی سرویس‎های ارزش افزوده

مدیرعامل شرکت مبین وان، معتقد است: با ارائه‎ی سرویس‎های ارزش افزوده در شبکه‎ی تلفن ثابت و همراه کشور، بدون هیچ حرکت اضافه‌ای، درآمد فعلی مخابرات تا دو برابر افزایش می‌یابد.

 

رضا جمارانیان در گفت‎و‎گو با خبرنگار سیتنا "citna.ir" در خصوص فعالیت این شرکت که با همکاری شرکت وان ایتالیا و شرکت مبین ایران از حدود یک سال پیش در ایران فعالیتش را آغاز نموده، گفت: در همه‎ی دنیا کسب درآمد روی تلفن ثابت و همراه رو به کاهش است و دیتا و سرویس‎های ارزش افزوده (VAS) جای آن را گرفته است، طبیعتاً ایران هم از این قضیه مستثنی نیست.

 

وی ادامه داد: ارائه سرویس های ارزش افزوده را ابتدا در همراه اول شروع کردیم که البته با مشکلاتی از قبیل کمبود ظرفیت مواجه شدیم که البته قول مساعد برای حل مشکل داده شده است. در همین زمینه پیاده سازی سرویس های ارزش افزوده در تلفن ثابت را نیز شروع کردیم که اگر این مهم محقق شود، بدون هیچ حرکت اضافه‌ای درآمد فعلی تا دو برابر افزایش می‌یابد.

 

وی در ادامه توضیح داد: این بحث در تلفن ثابت با وجود 31 استان و 31 شرکت که هر کدام با دیدگاه مدیریتی خاص خود عمل می کنند، ادامه پیدا کرد. البته تغییر ساختار شرکت مخابرات ایران در عملکرد تلفن ثابت و سرویس های ارزش افزوده تأثیر مثبتی به همراه داشته است.

 

جمارانیان ادامه داد: از آذر ماه سال گذشته تجهیزات در همه 31 استان نصب و سرویس های ارزش افزوده قابل ارائه است. البته این سرویس ها ابتدا در خراسان راه اندازی شد، ولی به خاطر مشکلی که در تعرفه وجود داشت استفاده‎ی تجاری از سرویس قطع شد. این در صورتی است که از آن زمان تا به حال هر فردی که سرویس "8 ستاره" را می‌گیرد می‌تواند از آن استفاده کند. با توجه به اینکه استفاده‎ی تجاری از این سرویس قطع شده، طبیعتاً تبلیغی روی آن انجام نشده و به همین دلیل است که مشترکان کمتر از این سرویس اطلاع دارند.

 

وی در ادامه توضیح داد: چندی پیش در هیأت مدیره‎ی شرکت مخابرات نهایتاً تعرفه‌ای تصویب شد، سمینارهایی هم در مشهد توسط مخابرات ایران برگزار شد که بر اساس آن بتوانیم از امکانات تبلیغاتی مخابرات استانی و تبلیغات محیطی که آنها دارند استفاده کنیم. در حال حاضر تیم‌هایی را مجهز کرده‌ایم که مجدداً در استان‌ها با استفاده از مواردی مانند قبض تلفن و استندهای تبلیغاتی سرویس "8 ستاره" معرفی شود.

 

مدیرعامل مبین وان در پایان گفت‎وگو با سیتنا توضیح داد: دیدگاه ما در 8* به دو طبقه سرویس دهی تقسیم‌بندی می شود، یکی مربوط به عموم مردم، شامل سرویس‌هایی مانند مذهبی، سرگرمی، فرهنگی می‌باشد و بخش مسابقات نیز به آن اضافه می‌شود. طبقه‎ی بعدی که از لحاظ درآمدی حائز اهمیت بیشتری است بخش مخاطبین خاص است که در این رابطه با وزارت آموزش و پرورش، وزارت بهداشت و شبکه سلامت صحبت شده تا بتوانند از طریق 8* اطلاعات خود را به مخاطبین منتقل کنند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2013-01-05 19:37

افزودن دیدگاه جدید