کدخبر :5054 پرینت
10 دی 1391 - 13:30

نوت بوک‌های گیمینگ مختص اجرای بازی‌های رایانه‌ای

متن خبر

در سال‌های اخیر، نوت بوک‌های گیمینگ (مختص اجرای بازی‌های رایانه‌ای) پیشرفت چشمگیری داشته و به خوبی جایگاه خود را میان کاربران و گیمرهای حرفه‌ای باز کرده‌اند، یکی از دلایل موفقیت نوت‌بوک‌های گیمینگ علاوه بر بهره‌مندی از سخت‌افزار قدرتمند، جا به جایی و حمل آسان آنها است که بازی کردن در هر مکان و شرایطی را مهیا می‌سازد.

 

به گزارش خبرنگار سیتنا (citna.ir)، قلب تپنده نوت بوک GE60 را نسل سوم پردازنده‌های اینتل با عنوان Ivy Bridge و مدل Core i7 3610QM با 6 مگابایت حافظه کش سطح L3 و فرکانس پیش‌فرض 2.3 گیگاهرتز (با قابلیت Turbo Boost 3.3گیگاهرتز) تشکیل می‌دهد.

 

افزایش چشمگیر قدرت پردازشی در کنار مدیریت مصرف انرژی بهتر از ویژگی‌های بارز نسل جدید پردازنده‌های موبایل اینتل به شمار می‌آیند.

 

نوت‌بوک GE60 به تراشه گرافیکی قدرتمند nVIDIA Geforce GT650M با دو گیگابایت حافظه گرافیکی اختصاصی از نوع GDDR5 مجهز است و از جدیدترین تکنولوژی‌های انحصاری  nVIDIA مانند nVIDIA 3D Vizion، PhysX و ...  بهره برده و گزینه‎ی مناسبی برای اجرای بازی‌های رایانه‌ای مبتنی بر DX11 است. همچنین GE60 قابلیت پشتیبانی از 16 گیگابایت حافظه DDR3 را نیز دارد.

 

نوت بوک زیبای GE60 با وجود سخت‌افزار قدرتمند، از طراحی باریک و وزن مناسبی (2.4 کیلوگرم) نیز بهره می‌برد که از نقاط مثبت آن به شمار می‌آید. صفحه نمایش 15.6 اینچی این محصول از نوع LED با سطح مات است که انعکاس نور ندارد و سطح غیرشفاف صفحه نمایش مانع انعکاس نورهای مزاحم از سطح نمایش و کاهش دید گیمر (هنگام بازی) می‌گردد!

 

صفحه کلید ویژه گیمینگ از شرکت مشهور SteelSeries نیز به دلیل بهینه‌سازی‌های انجام شده بهترین گزینه ممکن برای گیمرهای حرفه‌ای است. صدای محیطی و شفاف با استفاده از چهار اسپیکر تحت استاندارد THX TruStudio PROدر کنار ویژگی Audio Boost جهت افزایش کیفیت و وضوح صدای هدفون از دیگر امکانات این محصول قدرتمند به شمار می‌آیند.

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.