کد مطلب: 

4997

رئیس کمیته‎ی ICT مجلس، خبر داد: جمع امضاهای مربوط به تغییرات در پژوهشگاه ICT با دست‌گردانی

رئیس کمیته‎ی ICT مجلس، خبر داد: جمع امضاهای مربوط به تغییرات در پژوهشگاه ICT با دست‌گردانی

پس از نامه روز گذشته مدیر کل دفتر وزارتی وزارت ارتباطات مبنی بر غیرقانونی بودن تغییرات در پژوهشگاه ICT، امروز وی در نامه‌ای جدید، مصوبه شورای عالی اداری را برای تغییرات در این پژوهشگاه جهت اجرا، ابلاغ کرد.

به گزارش سیتنا، پس از دستور روز گذشته سید عباس محمدی مدیر کل دفتر وزارتی نیکزاد سرپرست وزارت ارتباطات مبنی بر غیرقانونی بودن تغییرات در پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات، امروز وی در نامه‌ای جدید، خبر از دریافت و ابلاغ مصوبه شورای عالی اداری داد و خواهان اجرای مفاد مصوبه حسب نظر  سرپرست وزارتخانه شد.

بر اساس گزارش فارس،‌ روز گذشته سید عباس محمدی مدیر کل دفتر وزارتی نیکزاد در نامه‌ای خطاب به براری اعلام کرده بود: حسب دستور سرپرست وزارت آقای نیکزاد تا زمان ابلاغ مصوبه شماره 190912 مورخ 23/9/91 از طرف ایشان هیچ گونه تغییر و جابه‌جایی قانونی نیست و جنابعالی کمافی‌السابق مسئول پژوهشگاه بوده و کلیه مدیران و پرسنل باید تحت امرتان باشند.

این نامه با شماره 11.43295 در تاریخ 91.10.4  ارسال شده است.

در متن این نامه آمده است:
جناب آقای دکتر براری
رئیس محترم پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات

با سلام
پیرو نامه شماره 11.43101 مورخ 3 دی‌ماه 91 این دفتر، ضمن ارسال تصویر تصویب‌نامه شماره 190912 مورخ 23 آذرماه 91 شورای عالی اداری در ارتباط با آن پژوهشگاه، حسب نظر سرپرست محترم وزارت وفق مصوبه مذکور، اقدام لازم با صورتجلسه انجام و نتیجه را اعلام دارید.

 

در همین حال؛ رئیس کمیته ICT مجلس گفت: به گفته دو نماینده مجلس عضو شورای عالی اداری، طی یک ماه گذشته شورای عالی اداری جلسه‌ای نداشته و به نظر می‌رسد امضاهای مربوط به تغییرات پژوهشگاه ICT به شیوه دست‌گردانی جمع شده است.

 

به گزارش سیتنا، رمضان علی سبحانی فرد در گفت‌وگو با فارس در پاسخ به این سوالی در خصوص انفصال پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات با مصوبه شورای عالی اداری اظهار داشت: شورای عالی اداری متشکل از 6 وزیر، 2 استاندار، 2 نماینده مجلس و وزیر مربوطه (مقام مسئول دستگاهی که در مورد آن دستگاه قصد تصمیم‌گیری است) می‌باشد.

 

رئیس کمیته ICT مجلس شورای اسلامی افزود: گفته شده که مصوبه شورای عالی اداری در خصوص پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات مربوط به جلسه مورخ 1391.9.11 است که در تاریخ 1391.9.23 ابلاغ شده است.

 

وی ادامه داد: این در حالی است که طبق پیگیری و پرسش من از دو نماینده مجلس عضو شورای عالی اداری (آقای جلیلی و آقای قاضی‌زاده ) آنها اعلام کرده‌اند که طی یک ماه گذشته جلسه‌ای از شورای عالی اداری تشکیل نشده و دعوت‌نامه‌ای هم برای جلسه برایشان ارسال نشده است.

 

سبحانی فرد تصریح کرد: به این ترتیب به نظر می‌رسد نوع اخذ امضا برای این مصوبه به شیوه دست‌گردانی بوده است و از این رو این مصوبه جای سوال دارد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2012-12-24 14:05

افزودن دیدگاه جدید