کد مطلب: 

4973

مشارکت رایتل در همایش ارتقای توان داخلی با رویکرد رفع موانع تولید در شرایط تحریم

رایتل در چهارمین همایش ارتقای توان داخلی با رویکرد رفع موانع تولید در شرایط تحریم مشارکت خواهد کرد.
به گزارش سیتنا به نقل از روابط عمومی رایتل، نخستین اپراتور ارائه دهنده خدمات نسل سوم تلفن همراه در ایران در سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی در همایش ارتقای توان داخلی که با هدف ایجاد بستری برای مشارکت و اجرای پروژه‌های ملی از طریق درگیر نمودن ارگان‌ها و سازمان‌های پیشرو در مقوله ساخت داخل با سایر دستگاه‌ها و نهادها برگزار می‌شود، مشارکت و همکاری خواهد داشت.
از دیگر اهداف ذکر شده این همایش می‌توان به کمی سازی و کیفی سازی شاخص‌های ساخت کشور، ارزیابی توان مهندسی و پیمانکاری مجریان پروژه‌های کلان کشور، بررسی راهکار‌های ارتقای سهم تولید داخلی در صنایع اصلی کشور اشاره کرد.
این در حالی است که یکی از اتفاقات مهم برای اپراتور سوم تلفن همراه در سال جاری، نصب، راه‌اندازی و اجرای شبکه توسط پیمانکاران ایرانی از اردیهشت‌ماه سال جاری بوده و مجموعه فعالیت‌های اجرایی این اپراتور از پیمانکاران خارجی به پیمانکاران داخلی محول شده است.
در حال حاضر 80 پیمانکار داخلی در حال همکاری با رایتل هستند و تقریبا تمام سازه‌های مورد نیاز این اپراتور در داخل تولید می‌شود.
این همایش از سوی مرکز مطالعات تکنولوژی دانشگاه صنعتی شریف در روزهای سوم و چهارم دی ماه و با حضور برخی شرکت‌های داخلی در  مرکز همایش های بین المللی پژوهشگاه صنعت نفت برگزار می‌شود. 
انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2012-12-22 10:13

افزودن دیدگاه جدید